וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם המונטנגרי מרקו סימיץ' חתם בהפועל תל אביב לשלוש עונות

סימיץ' בן ה-29, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בקייסריספור הטורקית, יצטרף לחברו מהנבחרת נמניה ניקוליץ' ויחזק את ההגנה של האדומים: "זה המקום בשבילי, רוצה לעזור לקבוצה לחזור לצמרת"

ברני ארדוב

הבלם המונטנגרי מרקו סימיץ' חתם היום (ראשון) לשלוש עונות בהפועל תל אביב. השחקן בן ה-29 יצטרף לחברו לנבחרת מונטנגרו, נמניה ניקוליץ', וישחק במרכז ההגנה לצד אדי גוטליב. סימיץ' שיחק בשלוש שנים וחצי האחרונות בקייסריספור, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-14 בליגה הטורקית. הוא התחיל את הקריירה המקצוענית שלו בספרטק ורנה הבולגרית ולאחר מכן שיחק בכמה קבוצות בסרביה ובהונבד בודפשט ההונגרית. ב-2011 עבר לבאטה בוריסוב ובינואר 2013 נרכש על ידי קייסריספור תמורת כמיליון יורו.

לסימיץ' יש בין היתר 18 הופעות בנבחרת מונטנגרו, 23 הופעות במפעלים אירופים (9 מהן בשלב הבתים של ליגת האלופות) ו-51 הופעות בליגה הטורקית. בקיץ 2012 הוא רשם 180 דקות במדי באטה בוריסוב בשני המשחקים נגד עירוני קרית שמונה במוקדמות ליגת האלופות.

סימיץ', שילבש את החולצה מספר 5, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח להגיע לישראל ולשחק בהפועל תל אביב. שמעתי המון מניקוליץ' על המועדון ועל האוהדים והרגשתי שזה המקום בשבילי. באתי כדי לעבוד קשה כמו שאני יודע ולתרום להצלחת הקבוצה שצריכה לחזור לצמרת".

מרקו סימיץ' חתם בהפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
מרקו סימיץ' חתם בהפועל תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully