וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש ובישל במשחק הבכורה שלו בגוואנגז'ו R&F

מדהים: הקשר, שנכנס בדקה ה-60 למשחק הבכורה שלו בליגה הסינית, כבש ב-2:4 על שה-ג'יאג'וואנג בנגיחה נהדרת (76) והוסיף בישול בדקה ה-89 - שלושה ימים לאחר שחתם רשמית. זהבי, שהיה מעורב גם בשער השלישי: "כיף שכבשתי, אך הכי חשוב שניצחנו"

SNTV

בווידאו: תקציר המשחק, כולל השער והבישול של זהבי

בכורה חלומית לערן זהבי בגוואנגז'ו R&F. הקשר, שחתם על חוזה בקבוצתו הסינית ברביעי, עלה כמחליף במשחק הליגה מול שה-ג'יאג'וואנג בדקה ה-60, ו-16 דקות לאחר מכן כבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, כשנגח לרשת בצורה נהדרת מחמישה מטרים, וקבע 1:2 לזכות קבוצתו במשחק שנגמר בתוצאה 2:4 לגוואנגז'ו.

בדקה ה-83 דאג זהבי לשלישי של קבוצתו. הוא משך שני שחקנים ברחבה והעביר כדור חכם לחברו באגף שמאל. צ'או המחליף ידע לנצל זאת היטב כשדחק את כדור הרוחב מקרוב פנימה כדי לקבוע 1:3. אם זה לא מספיק, בדקה ה-89 זהבי הוסיף גם בישול, כששלח מסירת רוחב נהדרת לז'אנג יאקון, שכבש בקלות בקרוב. שה-ג'יאג'וואנג הצליחה לכבוש פעם נוספת בסיום וצימקה ל-4:2, ובכך קבעה את תוצאת המשחק.

"שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה", אמר זהבי בסיום. "כיף שכבשתי, אך הכי חשוב שניצחנו - זה הדבר החשוב ביותר בכדורגל. אני מקווה שנמשיך להיראות כך, כי אני רוצה לראות את הקבוצה מתקמדת במעלה הטבלה. מקווה שאט אט אכנס לכושר. עבורי מדובר בתחילת העונה וייקח לי מעט זמן להיכנס לעניינים".

מדובר היה במשחק חשוב עבור הקבוצה של דרגאן סטויקוביץ'. ערב המחזור, לגוואנגז'ו היו 16 נקודות ואילו לאורחת, שהגיעה מהמקום ה-13, היו שתי נקודות פחות אך גם משחק חסר. כעת הצליחה גוואנגז'ו להגדיל את הפער עוד יותר מהיריבה בתחתית.

שחקן גוואנגז'ו R&F  ערן זהבי. SNTV
איך אומרים פיו פיו בסינית? זהבי/SNTV
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכורה חלומית. זהבי חוגג עם החברים/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן גוואנגז'ו ערן זהבי. צילום מסך
שינה את המשחק. זהבי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully