וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה זמן זלאטן": מנצ'סטר יונייטד הודיעה על החתמתו של השבדי

השבדי בן ה-34 חתם לעונה וירוויח כ-200 אלף יורו לשבוע. בעיר התרגשו ותלו שלט: "מנצ'סטר, ברוכים הבאים לזלאטן". מוריניו: "לא צריך להציג אותו, המספרים מדברים בעד עצמם"

רויטרס

זלאטן איברהימוביץ' עבר היום (חמישי) בדיקות רפואיות במתקן האימונים של מנצ'סטר יונייטד בקרינגטון והפך רשמית לשחקן הקבוצה. ההגעה של השבדי העירה נתנה את האות למיני פסטיבל, במסגרתו הוא נחת במסוק ובנוסף בעיר נתלה שלט עליו נכתב: "מנצ'סטר, ברוכים הבאים זלאטן". יונייטד הודיעה על ההחתמה באמצעות סרטון קצר בו הוא יוצא מהחושך ואומר it's Zlatan time ("זה זמן זלאטן").

איברהימוביץ' עצמו אמר: "אני מתרגש ומאושר להצטרף למנצ'סטר יונייטד ומחכה לשחק בפרמיירליג. זה ברור שאני מחכה לעבוד עם ז'וזה מוריניו שוב. הוא מנג'ר פנטסטי ואני מוכן לאתגר החדש והמרגש הזה. נהניתי מאוד במהלך הקריירה שלי ויש לי זיכרונות יפים. אני מוכן להוסיף עכשיו זיכרונות טובים גם מאנגליה".

ז'וזה מוריניו אמר: "לא צריך להציג את זלאטן. המספרים שלו מדברים בשם עצמם. איברה הוא אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם ושחקן שתמיד נותן 100%. הוא זכה באליפויות בליגות הכי גדולות בעולם. עכשיו יש לו הזדמנות לשחק בליגה הטובה ביותר בעולם ואני יודע שהוא ייקח את ההזדמנות הזו ויעבוד קשה כדי לעזור לקבוצה להצליח. אני משוכנע שהכישרון שלו ילהיב את האוהדים באולד טראפורד ושהניסיון שלו יהיה יקר ערך בניסיון שלנו לעזור לשחקנים הצעירים שלנו להתקדם".

השבדי בן ה-34 חתם לעונה והוא צפוי להרוויח כ-200 אלף ליש"ט בשבוע. הוא השחקן השני שמגיע בעידן ז'וזה מוריניו, אחרי הרכישה של אריק באי מוויאריאל תמורת 38 מיליון יורו. ההחתמה שלו היא המשך ליום עמוס במיוחד, אחרי שמוקדם יותר ריאן גיגס עזב את המועדון אחרי 29 שנה.

במנצ'סטר יונייטד מקווים שזלאטן ומוריניו יחזירו אותם לליגת האלופות וכמובן למאבק על התואר באנגליה, אחרי עונה מאכזבת בה הסתפקה הקבוצה במקום החמישי בפרמיירליג והתנחמה בהנפת הגביע. זלאטן מגיע אחרי העונה הטובה בקריירה מבחינת כיבושי שערים, כששבר את השיא בליגה הצרפתית עם 38 שערים, נבחר פעם נוספת לשחק העונה וזכה באליפות תשיעית מתוך 10 העונות האחרונות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully