וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ בין וואלה! NEWS ואתר הפורומים FXP

וואלה ברנז'ה

29.6.2016 / 15:56

במסגרת העסקה וואלה תמכור את שטחי הפרסום באתר ובאפליקציות ותטמיע את רכיבי FXP בתוך האתר שלה. בתוך כך, החל מה-1 ליולי תחליף וואלה! NEWS כלי המלצות התוכן באתר FXP לכלי TABOOLA

בית וואלה!. ראובן קסטרו
שיתוף פעולה חדש. בית וואלה/ראובן קסטרו

אתר וואלה! NEWS מודיע היום (רביעי) על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אתר הפורומים FXP הנחשב לאתר הפורומים הגדול בישראל עם מעל 100 אלף גולשים ביום. בתקופת ועדת המדרוג התברג האתר למקום ה-8 מבין האתרים הגדולים בישראל. קהל האתר מורכב ברובו מבני נוער אשר מתעניינים בתחומי הטכנולוגיה, סלולר, אופנה, לימודים, ספורט, משחקים ועוד.

על פי נתוני חברת באזילה, המתמחה בניטור ומחקרי רשת, בכל הקשור לפעילות אתרי הפורומים בישראל, FXP מוביל בפער גדול עם נתח שוק של 43% מסך השיחות.

בתוך כך, החל מהה-1 ליולי תחליף וואלה! NEWS את כלי המלצות התוכן באתר FXP לכלי TABOOLA ותגדיל את המיקומים והפריסה באתר, תוך התמקדות בקידום תכני וידאו ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

ערן גוטדנקר סמנכ"ל בכיר וואלה! NEWS: "אני שמח ש-FXP הצטרף אלינו, וואלה תמשיך לעשות מהלכים משמעותיים בכדי לחזק את הרייטינג שלה ואת הצעות הערך עבור המפרסמים בעיקר סביב מנועי הצמיחה במובייל ובוידיאו. שיתוף הפעולה שלנו עם TABOOLA הוכיח את עצמו כמוצלח וחשוב הן בתחום התוכן והן כריסיילר של טאבולה, לכן היה לנו ברור שמיד עם הכניסה שלנו ל-FXP נשתף פעולה עם TABOOLA.

ארז בן דוד מנכ"ל ומייסד FXP: "אני בטוח ששיתוף הפעולה עם וואלה יהיה קפיצה משמעותית עבורנו, הרייטינג של FXP היה ונשאר יציב וחזק ויחד עם וואלה נגדיל את ההשקעה באתר, נפתח מוצרים חדשים ונצרף גולשים חדשים".

אלירן בן יהודה, מנהל פעילות עסקית טאבולה ישראל הוסיף: "אנחנו גאים ושמחים לצרף את FXP למשפחת טאבולה. העבודה עם וואלה בשנתיים האחרונות נושאת פירות ואנו מברכים על ההחלטה להטמיע כלי ניהול תוכן וטכנולוגיה בFXP יחד עם וואלה! NEWS בפלטפורמה של FXP. טאבולה ישראל ממשיכה לצמוח בזירות התוכן והנייטיב ומציעה פתרונות טכנולוגיים לשיפור חווית המשתמש באתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully