וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אונאי אמרי מונה למאמנה של פריס סן ז'רמן

יממה לאחר פיטוריו של לורן בלאן, אלופת צרפת הודיעה על מינויו של הספרדי בן ה-44 שהוליך את סביליה לזכייה בשלוש זכיות רצופות בליגה האירופית: "זה כבוד עבורי לאמן את פריס סן ז'רמן"

אונאי אמרי מאמנה של פריס סן ז'רמן. טוויטר, צילום מסך
מאמנה החדש של פריס. אונאי אמרי/צילום מסך, טוויטר

מאמן חדש לפריס סן ז'רמן: יממה לאחר פיטוריו של לורן בלאן, אלופת צרפת הודיעה הערב (שלישי) כצפוי על מינויו של אונאי אמרי, המאמן הספרדי של סביליה. אמרי, שרק אתמול התיר באופן רשמי את חוזהו במועדון הספרדי, ינסה להוליך את הצרפתים להצלחות בגזרה האירופית, שם כשלה פריס לעומת דומיננטיות מוחלטת בליגה המקומית שם היא זכתה בארבעה תארי אליפות רצופים.

המאמן הספרדי בן ה-44, מגיע לעיר האורות אחרי שזכה עם סביליה שלוש פעמים ברציפות בליגה האירופית והפך לאחד המאמנים המבוקשים בשוק. פריס התעניינה לפני כן בדייגו סימאונה מאמנה של אתלטיקו מדריד, אך כשהבינה שהארגנטינאי מעוניין להישאר באתלטיקו, פנתה לאמרי. לפני שהגיע לסביליה, אמרי אימן עונה אחת את ספרטק מוסקבה וכן אימן בספרד גם את ולנסיה ואלמריה.

אמרי מגיב למינויו כמאמן פריס סן ז'רמן

אמרי אמר לאחר החתימה: "המועדון הזה הפך להיות אחד הגדולים באירופה בעונות האחרונות ואני שמח וגם גאה שאני מקבל את ההזדמנות לאמן אותו. אני כבר מצפה להיפגש עם השחקנים החדשים כמו גם עם כל האנשים שעובדים קשה כדי לעזור למועדון הזה לגדול".

נאסר אל חליפי, הבעלים המיליארדר של פריס אמר על ההחתמה: "אני מאוד שמח על כך שאמרי הוא המאמן החדש שלנו. הוא יבוא לנו מהניסיון שלו, התשוקה שלו, יכולת הניהול שלו והאיכויות האנושיות שלו. הוא ידוע ביכולת שלו להוציא את המקסימום מהשחקנים. אני בטוח שהאוהדים שלנו יעריכו את המנהיגות שלו והסגנון שהקבוצה שלו תשחק".

לאחר הפרידה פרסם אמרי מכתב פתוח לאוהדי סביליה וכתב: "כל בוקר כשאני מתעורר אני מודה לסביליה על שלוש שנים וחצי ועל הרגעים המשותפים המדהימים שחווינו. הגעתי בזמן קשה עבור המועדון אחרי שנתיים שלא היה באירופה ועשיתי עסקה עם הנשיא - הבטחתי לקחת את הקבוצה לליגת האלופות, הוא בעיקר רצה להגיע לגמרים ולזכות בתארים. מנגינת הצ'מפיונס התנגנה ברמון סאנצ'ס פיחואן בשנתיים האחרונות ובתקופה שלי הגענו לשמונה גמרים וזכינו בשלושה תארים. יש לי רק מילים של הכרת תודה לקבוצה. הסיפוק הכי גדול שלי היה לראות את השחקנים צומחים לטובת עצמם והמועדון. זה קשה לסיים מערכת יחסים כזו מוצלחת ורציתי לעשות זאת בצורה הכי מכובדת שאפשר. תודה למועדון, לעובדים, לאוהדים ובעיקר לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully