וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות השידור זועמים: ערוץ 20 העתיק את השם "היום הזה"

26.6.2016 / 14:37

לאחר שבערוץ מורשת עלו בשבוע שעבר עם רצועה לילית חדשה בשם "היום הזה" – ברשות, כך נודע לוואלה ברנז'ה, זועמים על העתקת שמו של יומן הערב ברשת ב'. רשות השידור: "הנושא בבחינה משפטית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיום הזה למחר. רשות השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר סאגת "צבע הכסף", ברשות השידור מתכוננים למלחמה נוספת על שם של תוכנית: לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשות זועמים על ערוץ 20, לאחר שבשבוע שעבר עלתה לאוויר תוכנית חדשה בערוץ בשם "היום הזה". מדובר ברצועה לילית חדשה בהגשת דנה סומברג, ליטל שמש ורינת ספיבק, המשודרת לאחר "כלכלי בלילה". כזכור, "היום הזה" הוא שמו של יומן הערב המשודר ברשת ב'.

בנובמבר פורסם כי רדיו ללא הפסקה FM103 יוותר על שם התוכנית "צבע הכסף" לאחר מאבק עם רשות השידור - שהוציאה צו מניעה זמני נגד השימוש בשם. המחלוקת החלה כאשר מגישת התוכנית הכלכלית של רשת ב' "צבע הכסף", ענת דווידוב, ועורכת התוכנית יעל איילון פרשו מהרשות במסגרת הליך הפרישה מרצון. דווידוב ואיילון עברו לרדיו ללא הפסקה והחלו להגיש תוכנית כלכלית יומית, הנושאת את אותו השם.

לבסוף, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, ברדיו ללא הפסקה נאלצו לוותר על השם "צבע הכסף" והעניקו לתוכנית החדשה את השם "איפה הכסף". בקול ישראל הודיעו כי התוכנית הוותיקה ממשיכה לשדר תחת אותו השם ברשת ב', בהגשתם של העיתונאי והשדרן ניסים קינן והעורכת והמגישה פאר-לי שחר.

מהרשות נמסר בתגובה: "הנושא בבחינה משפטית של רשות השידור".

בערוץ 20 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully