וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פטריק ואן לוון מגיע לנוער, עשוי לרשת את ג'ורדי קרויף

23.6.2016 / 15:30

ההולנדי בן ה-46, שעבד בעבר עם פטר בוס בפיינורד, ישמש כמנהל מחלקת הנוער ועשוי להחליף את קרויף אם יחליט לעזוב בעוד שנה. מרטין ביין: "המיומנות והניסיון שצבר באירופה יהיו תוספת כוח חשובה"

אתר רשמי

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על מינויו של פטריק ואן לוון למנהל ביצועי. ההולנדי בן ה-46, שעבד בעבר עם פטר בוס בפיינורד ושימש כמנהל מחלקת הנוער של שחטאר דונייצק במשך שבע שנים, יהיה אחראי על מחלקות הנוער של הצהובים ויעבוד יחד עם ג'ורדי קרויף בניהול ותפעול המחלקות התומכות בקבוצה הבוגרת. לאחרונה שימש ואן לוון כמנהל הספורטיבי של קאיראט אלמאטי הקזחית. מינויו יעשה למעשה היסטוריה בכדורגל הישראלי, שיאמץ לחיקו מנהל מקצועי זר לראשונה.

כבר בחודש ינואר פרסמנו על מועמדותו של ואן לוון, שהגיע להתרשמות בישראל שארכה עשרה ימים ובמהלכה צפה במשחקים. הגעתו של ואן לוון עשויה לסלול בהמשך הדרך את החלפתו של ג'ורדי קרויף. לקרויף יש חוזה לענה נוספת אך ייתכן מאוד שיעזוב את הצהובים אחרי חמש שנים. השנה הקרובה תהיה שנה בה יוכל ואן לוון ללמוד את ענייני מכבי תל אביב בצמוד לקרויף. אם קרויף יחליט בסיום העונה לעזוב, לא יהיה צורך באדם חדש שייכנס למערכת.

"לאחר תכנון מעמיק וחיפוש נרחב למציאת מועמד מתאים אנו שמחים לקדם בברכה את פטריק ואן לוון למכבי תל אביב", אמר מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין. "ההשקעה במחלקת הנוער שלנו היא משמעותית ואנו מעוניינים להמשיך ולהתפתח בתחום של קידום שחקנים צעירים. התוספת של פטריק לתפקיד המנהל הביצועי נועדה על מנת לקדם היבטים רבים בהתפתחותם של שחקנים מגילאי הנוער ועד לקבוצה הבוגרת ומשם להמשיך את ההתפתחות וההתקדמות שלהם במסגרת המועדון – היא חיונית. לכן התכונות והמיומנויות שרכש פטריק במועדונים בהם עבד באירופה ואותן יביא איתו, יהוו תוספת של ניסיון רב למועדון".

עוד בנושא:

מיגל ויטור מתקרב להפועל באר שבע
לידור כהן הושעה מבית"ר ירושלים עד הודעה חדשה

פטריק ואן לוובן. שחטאר דונייצק, אתר רשמי
היורש של קרויף? ואן לוון/אתר רשמי, שחטאר דונייצק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully