וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פיינסטיל פרש מכדורגל: "מודה לאלוהים שהביאני עד הלום"

המגן הגנאי ששיחק במכבי תל אביב והפועל תל אביב, נפרד בדף האינסטגרם שלו. זכה באליפות אחת עם הצהובים ובגביע עם האדומים: "זה היה מסע ארוך שנמשך מ-1999 עד 2016"

ג'ון פנסטיל. GettyImages
תולה את הנעליים. ג'ון פיינסטיל/GettyImages

ג'ון פיינטסיל ששיחק חמש שנים בישראל ובזמנו היה אחד מהזרים הבולטים בליגת העל, הודיע אתמול (רביעי) על פרישה. הגנאי בן ה-34 הודיע על הפרישה בדף האינסטגרם שלו וכתב: "אני מודה לאלוהים שהביא אותי עד הלום. זה היה מסע ארוך שנמשך מ-1999 עד 2016 וכלל השתתפות בשני מונדיאלים, חמש אליפויות אפריקה ו-89 הופעות בנבחרת גאנה".

פיינטסיל ששיחק בעמדת המגן הימני, הגיע למכבי תל אביב בינואר 2003 ושיחק בה עד ינואר 2005, אז חצה את הכביש להפועל תל אביב. אחרי שנה וחצי במדים האדומים והופעה טובה במונדיאל 2006, הוא הצטרף לווסטהאם האנגלית. בהמשך שיחק גם בפולהאם ולסטר סיטי, לפני שב-2012 חזר להפועל תל אביב. הקדנציה השנייה שלו במדים האדומים הייתה חלשה מאוד ובסיום עונת 2012/13 החוזה שלו לא הוארך. בשנים האחרונות פיינטסיל שיחק בדרום אפריקה, אבל עלה לכותרות בגלל סכסוכים עם אשתו ולא בזכות היכולת שלו על כר הדשא.

פיינטסיל זכה באליפות אחת עם מכבי תל אביב ובגביע עם הפועל תל אביב. בשנים שלו בישראל הוא היה מאוד קשור למדינה ובמונדיאל 2006 אף שלף דגל ישראל ממכנסיו אחרי שגאנה כבשה נגד צ'כיה (0:2). החגיגה הזו עלתה לו בביקורת גדולה בעולם הערבי וההתאחדות לכדורגל של גאנה פרסמה התנצלות פומבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully