וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד חתם רשמית, לידור כהן הושעה עד הודעה חדשה

23.6.2016 / 14:44

הקשר השלים קאמבק למועדון מהבירה וחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. כהן פלט הערה לרן בן שמעון במהלך מחנה האימונים ויעמוד לוועדת משמעת. שיימן וגולדברג עדיין מועמדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו זה רשמי. ורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידן ורד חתם היום (חמישי) בבית"ר ירושלים לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ורד בן ה-27 חוזר לקבוצה בה שיחק בשנים 2007-2010. מאז שעזב את בית"ר ירושלים הוא שיחק חמש שנים במכבי חיפה, חצי עונה בכוכב האדום בלגרד ושלושה חודשים באוטווה פרי מהליגה השנייה בארה"ב. ורד יתחיל להתאמן עם הקבוצה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות והצוות המקצועי מתכנן לכלול אותו בסגל למשחקים נגד טוזלה.

בתוך כך, לידור כהן הושעה מאימוני הקבוצה עד להודעה חדשה ולא נכח היום באימון. מתברר כי במהלך מחנה האימון של הקבוצה, לאחר שהשחקן הוחלף באחד המשחקים הוא העיר לרן בן שמעון שהוא תמיד מוחלף ראשון. המאמן התעצבן על השחקן והחזיר בסדרת הערות, שאחריה קיבל החלטה שבשלב זה כהן לא יחזור לאימונים.

הקשר יעמוד לוועדת משמעת ועד אז הוא מושעה. כמה קבוצות בליגת העל מעוניינות בו, ביניהן מכבי פתח תקוה ובני יהודה. נראה כי אם לא תימצא שפה משותפת בין בן שמעון לקשר, הוא עשוי לעזוב את הקבוצה בקרוב.



עוד בנושא:

עידן ורד נחת בישראל ויחתום בבית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים נפרדה ב-1:1 מיריבה הונגרית במשחק אימון

לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בני יהודה ומכבי פתח תקוה מעוניינות מאוד. כהן/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים נחתה הלילה בישראל לאחר מחנה אימונים בן שבוע בהונגריה. בעוד שבוע בדיוק תקיים הקבוצה את משחקה הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, בחוץ נגד סלובודה טוזלה הבוסנית. בבית"ר החלו לאסוף מידע על הבוסנים וטוענים כי מדובר במשוכה לא פשוטה, בעיקר לנוכח הסגל הדליל של הקבוצה בשלב זה.

שחקנים בקבוצה אמרו אחרי הנחיתה: "יש כאן בסיס טוב, אבל צריך חיזוק אם רוצים לעשות דברים גדולים השנה. האווירה טובה, השחקנים נחושים, עם כמה שחקנים טובים שיצטרפו יש הרבה מקום לאופטימיות. אנחנו רק מקווים שלא נשלם על הסגל החסר כבר בשלבים הראשונים באירופה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המגעים נמשכים. שיימן/ברני ארדוב

הברזילאים אנדרסון רוסה ובוקיטה נחתו בעצמם וימשיכו להיבחן בארץ. דייויד אדי הגנאי עדיין לא קיבל ויזה לישראל ולכן לא מצטרף בשלב זה, אבל יכול להיות שהוא יגיע בשבוע הבא. ייתכן שנבחן או שניים נוספים ינחתו בשבוע הבא בישראל.

בבית"ר עדיין לא פוסלים את האפשרות לצרף מגן שמאלי ישראלי, כאשר המגעים עם שון גולדברג ושמואל שיימן נמשכים. למרות הנתק, אלעד גבאי עדיין לא ירד מהפרק מבחינת הצוות המקצועי וייתכנו שינויים בהחלטה לגביו בימים הקרובים. היות וגבאי שיחק בקבוצה בעונה שעברה, הוא נרשם למשחקים באירופה ויוכל לקחת חלק בהתמודדות אם תתקבל החלטה לצרפו.

ביום ראשון תיערך הבוררות בנוגע לעומר אצילי. מי שצפויים לתת עדות הם השחקן וסוכנו רונן קצב. בבית"ר יבהירו כי הבעלים אלי טביב זוכה להצעות מכל הקבוצות הגדולות עבור השחקן ושכולן נענות בשלילה. בדיון הבא בחודש יולי אמור סלובודאן דראפיץ' להיחקר בנוגע לתצהיר שמסר בנוגע לאירועים.

(עדכון ראשון: 9:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully