וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדות יעל העליון: המשטרה בודקת מידע חדש

ורד כהן-ברזילי

21.10.2002 / 10:18

לפי המידע, חברים של מנהלת בית הספר לאמנויות עמדו להתלונן במשטרה נגד אדם המקורב אליה, בחשד שביצע עבירת מין בבתם; החברים סיפרו על כך להעליון יממה לפני מותה

המשטרה בודקת מידע חדש העשוי להיות רלוונטי למותה של מנהלת בית הספר לאמנויות בתל אביב, יעל העליון ז"ל. על פי המידע, חברים קרובים של העליון עמדו להתלונן במשטרה על כך שאדם המקורב להעליון ביצע עבירת מין בבתם הקטינה. המידע נמסר להעליון יממה לפני מותה.

יעל העליון, בת 64, נמצאה ללא רוח חיים לפני עשרה ימים מתחת לבית מגוריה שבשדרות שאול המלך בתל אביב. בעלה טען כי "ככל הנראה מעדה ונפלה מחלון הבית", אולם להערכת המשטרה העליון התאבדה.

מהמידע שנאסף עד עתה עולה כי בני משפחתה של הנערה יצרו לפני ימים ספורים קשר עם המשטרה ושיתפו עמם את חשדותיהם. במשטרה ביקשו מהם לסור לתחנה על מנת להגיש תלונה מפורטת בנושא. עד עתה הגיעו לתחנה הוריה של הצעירה ואחותה הגדולה כבת 22 שככל הנראה גילתה לראשונה על המעשים. ממידע שהגיע לידי מערכת וואלה! עולה כי בין הבנות לאדם המקורב להעליון שררו יחסים קרובים מאוד.

בסוף השבוע החליטו בני משפחתה של הנערה לשתף את יעל העליון בחשדותיהם. המידע גרם לזעזוע עמוק אצל העליון. שעות ספורות לאחר מכן נמצאה העליון ללא רוח חיים, ולהערכת חלק מקרוביה, החליטה לשים קץ לחייה. מקורבים למשפחה ציינו כי הם שבורים לחלוטין ממותה של יעל. למרות הכל, אתמול הם החליטו לגשת למשטרה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully