וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ארגנטינה הביסה 0:4 את ארצות הברית והעפילה לגמר קופה סנטנריו

האלביסלסטה המשיכו לדרוס ולא השאירו צ'אנס גם למארחת. ליאונל מסי כבש בכדור חופשי מדהים, הפך לשיאן הכיבושים בנבחרת ובישל לאסקיאל לאבצי (שנפצע בצורה קשה בידו) ולגונסאלו היגואין, שסיים עם צמד. צפו בהצגה ובשער המדהים של הפרעוש מזוויות שונות

AP

נבחרת ארגנטינה העפילה הלילה (בין שלישי לרביעי) לגמר הקופה סנטנריו, לאחר שהביסה את המארחת ארצות הברית 0:4 במשחק שנערך ביוסטון. עבור האלביסלסטה יהיה זה גמר שלישי ברציפות ואחרי שהפסידו בצורה אכזרית לפני שנתיים בגמר המונדיאל ולפני שנה בגמר הקופה אמריקה, ינסו ליאונל מסי וחבריו, שמציגים יכולת אדירה לאורך הטורניר ועומדים על מאזן שערים של 2:18 אחרי המשחק הלילה, להביא סופסוף תואר למדינה, לראשונה מאז 1993. על הדרך מסי גם חגג ציון דרך מרשים כשעקף את גבריאל באטיסטוטה והפך לשיאן הכיבושים במדי הנבחרת עם 55 שערים.

עוד לפני הטורניר הצהיר מאמן האמריקאים, יורגן קלינסמן, שהעפלה לחצי הגמר תהיה הגשמת המטרות של נבחרתו. בשלב הקודם, בניצחון על אקוודור, איבדה ארצות הברית שלושה משחקני המפתח שלה, ג'רמיין ג'ונס שהורחק באדום ישיר ובובי ווד ואלחנדרו בדויה שספגו צהובים שהובילו להשעייה, כך שמלכתחילה נקודת המוצא של המארחים הייתה בעייתית.

עוד בנושא

מסי בסיום: "בגמר פשוט נצטרך לחזור על מה שעשינו בחצי - לשחק מושלם"
בדיוק היום: 30 שנה ליד האלוהים של מראדונה, וכמובן שגם לשער המאה
הלילה (3:00, ספורט 1): צ'ילה-קולומביה בחצי הגמר השני של הקופה

אוהד נבחרת ארגנטינה משתחווה בפני ליאונל מסי. GettyImages
פשוט להשתחוות בפניו. אוהד ארגטינאי מפגין חיבה/GettyImages

הסיטואציה הפכה למסובכת הרבה יותר כבר אחרי שתיים וחצי דקות. מסי נותר חופשי ומאושר על סף הרחבה אחרי כדור קרן והקפיץ באמנות לעבר אסקיאל לאבצי. השוער בראד גוזאן לא החליט אם לצאת או לא והחלוץ ניצל זאת כדי לנגוח מעליו בחוכמה את הראשון. בדקה ה-32, הגאון מברצלונה כבר לא היה צריך עזרה מאף אחד. ארגנטינה קיבלה כדור חופשי, כ-25 מטרים מהשער ומסי סובב בזווית בלתי אפשרית טיל שטס לחיבורים של גוזאן חסר הסיכוי. שער מדהים שסגר את המשחק בשלב די מוקדם.

גם את המחצית השנייה פתחה ארגנטינה בסערה, כאשר בדקה ה-50 הקפיץ לאבצי כדור חכם לגונסאלו היגואין. גוזאן הציל את הניסיון הראשון, אבל כוכב נאפולי התעשת וכבש את הריבאונד בקלות. על החגיגה של ארגנטינה העיבה פציעה קשה של לאבצי, שבדקה ה-67 ניסה להציל כדור מלצאת לחוץ והתעופף מעבר לשלט הפרסומת, לפני שנחת על ידו. הוא נותר שרוע על הדשא, נאנק מכאבים, לפני שפונה על אלונקה לאמבולנס עם מה שנראה כמו שבר ביד. ארבע דקות לסיום המשחק, מסי חטף כדור להגנה האמריקאית המבולבלת ומצא את היגואין, שמול רשת חשופה השלים צמד וחתם את התוצאה המוחצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

זוויות נוספות לשער המדהים של מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully