וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר סיום החקירה: הפרקליט הצבאי יערוך שימוע לתא"ל בוכריס

21.6.2016 / 8:40

בוכריס, החשוד בחמישה מעשי אונס ועבירות נוספות, יגיע לשימוע שלאחריו תתקבל החלטה בנוגע להגשת כתב אישום נגדו. בתחילת החקירה הכחיש את המיוחס לו, אך בשלב מסוים הודה כי נישק את אחת המתלוננות

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: עו"ד אהוד בן אליעזר, לשעבר התובע והסניגור הצבאי הראשי

הפרקליט הצבאי הראשי, תת-אלוף שרון אפק, יערוך היום (שלישי) שימוע לתא"ל אופק בוכריס, החשוד בחמישה מעשי אונס, במעשים מגונים ובהטרדה מינית כלפי שתי נשים. החקירה נגד הקצין בכיר הסתיימה לפני כחודש, ולאחר בחינת חומריה הוא יגיע כמקובל לשימוע שלאחריו תתקבל ההחלטה בנוגע להגשת כתב אישום נגדו.

החקירה נגד בוכריס נפתחה בחודש פברואר האחרון, ובחודש אפריל השעה הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, את התא"ל החשוד מתפקידו. בוכריס הכחיש בתחילה את החשדות המיוחסים לו. ואולם, בשלב מסוים, כך לפי גורם המעורב בחקירה, הודה בוכריס באחת מחקירותיו כי נישק את המתלוננת השנייה נגדו, קצינה בדרגת רב-סרן ששירתה תחתיו, וחזר בו מהודאתו בעימות שנערך עמה יום קודם לכן.

לפי הגורם, בוכריס הודה בהליכי החקירה הראשוניים שנערכו לו כי התרחש אירוע שבו השניים "נסחפו" והתנשקו בהסכמה בעת ששירתו יחד באותו בסיס. לדבריו, בוכריס אמר בחקירתו כי לאחר אותו אירוע הוא זימן את המתלוננת לשיחת הבהרה ודרש ממנה להפסיק את הקשר עמו. "זה לא יקרה בינינו", אמר בוכריס כביכול למתלוננת. אלא שלאחר מכן, במהלך העימות הסוער שנערך בין השניים בבסיס מצ"ח שבצפון, טען בוכריס, לדברי הגורם, כי הקצינה היא זו שכפתה את עצמה עליו תוך שהיא משתמשת במילים בוטות.

לקריאה נוספת:
תא"ל בוכריס פנה לפרקליט הצבאי: משחירים את פניי בתקשורת
גורם המקורב לחקירה: בוכריס הודה שנישק את המתלוננת - וחזר בו
עימות נערך בין בוכריס והמתלוננת נגדו על הטרדה מינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully