וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ נאווה בוקר: "סביר להניח שאחי ואחותי בין ילדי תימן החטופים"

20.6.2016 / 22:40

חברת הכנסת מהליכוד פרסמה פוסט בפייסבוק שבו חשפה: "לא זכיתי להכיר את אחי ואחותי הגדולים. גילינו שלאחי יש שני קברים ואת גופת אחותי, שמתה בלידה, אמי לא ראתה מעולם". מחר יתקיימו דיונים בנושא בכנסת

ח"כ נאוה בוקר, הליכוד. 13 ביוני 2016. נועם מושקוביץ
"כתם שחור בהיסטוריה של ישראל". ח"כ בוקר/נועם מושקוביץ

חברת הכנסת נאווה בוקר (הליכוד) חשפה היום (שני) כי ככל הנראה אחיה ואחותה הגדולים הם בין ילדי תימן החטופים. את הדברים פרסמה ח"כ בוקר בפייסבוק לקראת הדיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט בנושא ילדי תימן החטופים ביוזמתה המשותפת עם ח"כ מאיר כהן (יש עתיד).

"לא זכיתי להכיר את אחי ואחותי הגדולים, וסביר להניח שהם בין ילדי תימן החטופים", כתבה סגנית יו"ר הכנסת ומי שהקימה את השדולה לשימור מורשת יהודי תימן, "לפי מה שסיפרה לי אמי כשעוד הייתה בחיים, אחי הגדול נפטר בגיל שנה וחצי, אך כיום אנו יודעים שיש לו שני קברים ולא אחד".

"באשר לאחותי, מיד לאחר שנולדה אמרו הרופאים לאמי שהיא נפטרה", המשיכה ח"כ בוקר. "אמי מעולם לא ראתה את הגופה, לא קיבלה תעודת פטירה ואותה אחות שסיפרו שנפטרה מעולם לא הובאה לקבורה. הרופאים והצוות הרפואי כנראה ניצלו את תמימותה של אמי ולקחו ממנה את בתה".

מחר צפויים להתקיים דיונים בנושא בכנסת. "הגיע הזמן לחשוף את האמת מאחורי הפרשה המזעזעת הזו, פרשה שמהווה כתם שחור בהיסטוריה של מדינת ישראל", אמר ח"כ בוקר לקראת הדיונים, "הילדים האלה נקרעו מידיהם של הוריהם ועד היום, למרות כל ועדות החקירה שנערכו, אף אחד לא יודע מה עלה בגורלם. הגיע הזמן שנפתור אחת ולתמיד את הפרשה המבישה הזאת, נחשוף את הפרוטוקולים וחומרי החקירה ונעשה צדק היסטורי עם העדה התימנית ועדות המזרח והבלקן".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אחרי שנגמרה ההלוויה: העיתונאית החשודה ברצח אמה עלתה לקבר אמה
בנוכחות בכירי הפוליטיקאים: יו"ר הכנסת אדלשטיין נישא לבחירת לבו
נהג ג'יפ דרס אישה בחוף בחדרה - וירצה 6 חודשי עבודות שירות בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully