וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: סימונה פיאניג'אני מונה למאמן הקבוצה

עוד קפיצת מדרגה לאדומים: אחד המאמנים הבכירים באירופה, שמועמדותו נחשפה בוואלה! ספורט לפני החתימה הרשמית, ייכנס לנעליו של דני פרנקו. דן שמיר וגיא גודס עשויים לשמש כעוזרו של האיטלקי

מערכת וואלה!

תתחילו להתרגל לשילוב המרתק הזה: מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני. האדומים החליטו להיפרד אחרי שנתיים מדני פרנקו, והערב (ראשון) החתימו עד 2018 את המאמן האיטלקי המעוטר, שעשה את מרבית הקריירה שלו במונטפסקי סיינה והיה בין הגורמים המרכזיים שהפכו אותה לאימפריה משגשגת (שאיננה עוד).

מנכ"ל סגנית האלופה, גיא הראל, יצא בשבוע שעבר לאיטליה ונועד עם פיאניג'אני, שעל מועמדותו פורסם לראשונה לפני שעות ספורות בוואלה! ספורט. בירושלים מעוניינים להחתים תחתיו עוזר ישראלי ולבנות צוות ישראלי חזק, בדומה למה שמכבי תל אביב עשתה עם רמי הד וליאור ליובין. כתבתנו ורד כהן מוסרת ששמותיהם של גיא גודס ודן שמיר כבר הועלו. האיטלקי בן ה-47 לא אימן בשנה האחרונה, מאז עזב את נבחרת איטליה בתום שש שנים בתפקידו.

את קריירת האימון שלו הוא החל בסיינה כשהיה בן 26. הוא שימש כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת ואימן במחלקת הנוער, עד שב-2006 מונה למאמן הקבוצה. בשש שנותיו בתפקיד הצעיד את הטוסקאנים להישג היסטורי: זכייה בשש אליפויות ובארבעה גביעי איטליה, וגם הצעיד אותם פעמיים לפיינל פור של היורוליג.

ב-2012 יצא פיאניג'אני לראשונה מארץ הולדתו והצטרף לפרויקט היומרני של פנרבחצ'ה אולקר, אולם פוטר עוד לפני שסיים את עונתו הראשונה במועדון.

עוד בנושא:

מוקדם יותר הערב פרסמנו: הפועל ירושלים גיששה אצל סימונה פיאנג'אני
מאיר טפירו מנהל מגעים מתקדמים עם מכבי אשדוד על תפקיד המאמן
מאיק צירבס ל'בילד': "רוצה להיות גשר בין ישראל לגרמניה"
הפועל אילת: הבעלים דורון הרציקוביץ' צפוי להישאר

מאמן נבחרת איטליה סימונה פיאנג'יאני. Boris Streubel, GettyImages
שם גדול מגיע לארנה. סימונה פיאינג'אני/GettyImages, Boris Streubel

במהלך שנותיו כמאמן הלאומי של הסקוואדרה אזורה, הוא לא רשם הצלחות פנומנליות ולא הגיע אפילו פעם אחת לחצי גמר היורובאסקט (מעמד שבו היו האיטלקים לאחרונה רק ב-2003). לקהל הישראלי הוא מוכר בזכות מפגשיו הרבים עם סיינה נגד מכבי תל אביב, שלרוב הסתיימו בניצחונות צהובים, ומעל כולם בלט המשחק בפיינל פור היורוליג במדריד ב-2008. סיינה ברחה ל-18 נקודות יתרון במחצית הראשונה, אבל נכנעה לדריק שארפ וחבריו בחצי הגמר.

בכך יורד המסך מעל קדנציית האימון של פרנקו במועדון. הישראלי בן ה-42 הפך למאמן הראשון שהביא אליפות לבירה, אבל במהלך שתי עונותיו בארנה לא הצליח להגיע להישגים ביורוקאפ: בעונה הראשונה הודח כבר בשלב הראשון, ובעונה השנייה סיים ללא ניצחון בשלב השני. אף שהקבוצה סיימה במקום הראשון בליגה בעונה החולפת, היא נפרדה מהתואר עם הפסד למכבי ראשון לציון בגמר שנערך באולמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
היה שלום. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully