וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף חתם לשלוש שנים בעירוני קרית שמונה

19.6.2016 / 12:51

הקשר, שעל מועמדותו לקרית שמונה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קיבל את השחרור ממכבי חיפה והצטרף לקבוצה של איוניר. שרצקי ינסה לצרף את עזרא ודן ביטון. גורדנה, אזולאי וגבאי על הכוונת

אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
תחנה חדשה, אתגר חדש. קריאאף/ברני ארדוב

קשר מכבי חיפה בעונה החולפת אופיר קריאף חתם בעירוני קרית שמונה לשלוש עונות, ולמעשה הופך לרכש המשמעותי ביותר של הקבוצה בגזרת הישראלים עד כה. בקרית שמונה החליטו העונה שלצד שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל יוחתמו גם כמה ישראלים בעלי ניסיון מוכח. על הפרק היו כמה שמות בולטים, קריאף היה אחד מהם, והיום הצליח הבעלים איזי שרצקי להשלים את העסקה והחתים את השחקן.

קריאף, שעל מועמדותו לקבוצה הצפונית פורסם לראשונה בוואלה! ספורט מוערך מאוד על ידי שרצקי והמאמן מוטי איווניר, שחיכו לראות האם השחקן יקבל את השחרור ממכבי חיפה או שמא זו תממש עליו את האופציה. ברגע שהשחקן קיבל הודעת שחרור בקבוצה הגישו לו הצעה רשמית.



לידיעה הראשונית על מועמדותו של קריאף לקרית שמונה
קרית שמונה תגיש הצעה רשמית לאופיר קריאף

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד אחד על הכוונת. עזרא/אדריאן הרבשטיין

כעת בקבוצה ינסו להחתים את חן עזרא שמעדיף בשלב זה הצעות אחרות, אך בקרית שמונה הגישו לו הצעה ומקווים לנסות לשכנעו להגיע. כמו כן גם אלעד גבאי, רועי גורדנה ושלומי אזולאי חזק על הפרק.

היום בערב יחגגו שחקני ואנשי המועדון את חתונתו של אופיר מזרחי. בשלב זה מזרחי עדיין לא עבר לקבוצה אחרת אך בקרית שמונה לוקחים בחשבון שהשחקן שרשם עונה מצוינת (לפחות בחלק הראשון שלה) עשוי לעבור למכבי חיפה או לקבוצה אחרת בארץ או בחו"ל וידרשו עליו כסף רב בתוספת שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה.

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי פנה רשמית לראשי הפועל באר שבע במטרה לשאול את דן ביטון בעסקה במסגרתה לקרית שמונה תהיה אופציית רכישה על השחקן הצעיר

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully