וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: סיראז' נסאר חתם לשלוש עונות

18.6.2016 / 12:14

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הקשר בן ה-25 ששיחק בעונה החולפת בהפועל תל אביב מצטרף לקבוצה של יוסי אבוקסיס, שתהיה קבוצתו הרביעית בקריירה. מסכנין נמסר: "שמחים שסיראז' הצטרף למשפחה ומאחלים לו דרך מוצלחת בביתו החדש"

שחקן הפועל תל אביב, סיראז' נסאר, מול שחקן בני סכנין, שלומי אזולאי. אדריאן הרבשטיין
עובר לסכנין. נסאר/אדריאן הרבשטיין

הקשר סיראז' נסאר (25), שהגיע בקיץ להפועל תל אביב אחרי שש עונות בהפועל באר שבע, לא מצא את מקומו בשורות האדומים ועזב אחרי עונה אחת בלבד. היום (שבת) הודיעה בני סכנין על החתמתו של השחקן לשלוש העונות הקרובות, והיא תהיה קבוצתו הרביעית בקריירה של נסאר, ששיחק במכבי כפר כנא, הפועל באר שבע והפועל תל אביב. על המועמדות של השחקן לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מבני סכנין נמסר: "שמחים להודיע על הצטרפותו של סיראז' נסאר למשפחת המועדון, ומאחלים לו המשך דרך מוצלחת בביתו החדש". הקשר רשם 13 הופעות בליגה בלבד בעונה שעברה וכבש שני שערים, זאת לעומת 25 הופעות ליגה בעונת 2014/15 ו-33 בעונה שלפני כן.

מלבד נסאר, פנייה רשמית נעשתה גם למוחמד כליבאת. בנוסף, בקבוצה מחכים לתשובה של מכבי חיפה בנוגע לעאיד חבשי. במכבי חיפה לא מתלהבים להשאיל את השחקן אך בסכנין מפעילים לחץ כדי לנסות ולקבל אותו לעונה הקרובה. אם חבשי לא יגיע סכנין תפנה לאיציק כהן כדי להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully