וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: ארגטינה וצ'ילה עלו לחצי הגמר עם הצגות מרשימות

ליאונל מסי השווה את שיא הכיבושים במדי האלביסלסטה (60) ובישל פעמיים ב-1:4 על ונצואלה, היגואין (צמד) ולאמלה הוסיפו. רביעייה מדהימה לוורגאס ב-0:7 ההיסטורי של צ'ילה על מקסיקו

AP

בווידאו: ההצגה של מסי וארגנטינה מהלילה

שלב רבע הגמר של קופה סנטנריו נחתם הלילה (בין שבת לראשון) עם שני משחקים. ארגנטינה הביסה 1:4 את ונצואלה ותפגוש בחצי הגמר את ארצות הברית, בעוד שצ'ילה הנחילה למקסיקו השפלה אדירה עם ניצחון 0:7 מדהים.

צפו בתקציר ה-0:7 ההיסטורי של צ'ילה על מקסיקו

משחקי חצי הגמר:

ארצות הברית - ארגנטינה

קולומביה - צ'ילה

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, גונסאלו היגואין, אריק לאמלה חוגגים. AP
איזו חגיגה. מסי/AP

ארגנטינה - ונצואלה 1:4

אחרי שקיבל הרבה מאוד מנוחה במשחקים הראשונים של הטורניר, ליאונל מסי סוף סוף פתח וסוף סוף גם ניפק הצגה. מספר 10 לא ריחם על הפתעת הטורניר וסיפק שלל מהלכים מרהיבים כבר בדקות הראשונות. בדקה השמינית זה הספיק כדי לעלות ליתרון - מסי שלח כדור עומק מבריק על 30 מטר להיגואין, שהמשיך באלגנטיות פנימה. חלוץ נאפולי הלוהט השלים צמד כעבור עשרים דקות אחרי שקיבל מתנה מההגנה של ונצואלה, עבר את השוער וגלגל פנימה באין מפריע את שערו ה-28 במדי הנבחרת.

בדקה ה-60 הגיע הרגע הגדול של מסי: ההגנה של ונצואלה שוב הסתבכה, הפרעוש חטף ומסר לגאיטאן, הרכש הטרי של אתלטיקו החזיר לו, ומסי גלגל בין הרגליים של השוער את שערו ה-54 במדי האלביסלסטה, בדרך להשוות את שיא הכיבושים בנבחרת בו החזיק עד היום גבריאל באטיסטוטה האגדי. מסי הוסיף למאזנו עוד בישול בדקה ה-71 עם מסירה לאריק לאמלה, שהמשיך פנימה וכבש משחק שני ברציפות. בין לבין ונצואלה פספסה צ'אנס גדול לחזור למשחק, כשבפיגור 2:0, רגע לפני המחצית, גונתר בעט פאננקה רשלנית בפנדל הישר לידיו של סרחיו רומרו. בדקה ה-70 סלומון רונדון צימק ל-2:1 עם נגיחה נאה מתוך הרחבה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי לסינדרלה של הקופה. בחצי הגמר ארגנטינה תפגוש את המארחת ארצות הברית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ארתורו וידאל, נבחרת צ'ילה, חוגג עם אדוארדו ורגאס. AP
מדהים. ורגאס חוגג/AP

מקסיקו - צ'ילה 7:0

זה היה להיות קרב מותח ומורט עצבים. בקופה האחרון המפגש בין השתיים הסתיים ב-3:3 משוגע, במשחק הכנה מקסיקו רשמה 0:1 קטן, אבל הלילה לא היה שום כוח בעולם שיכול לעצור את לה רוחה ובעיקר לא את אדוארדו ורגאס, שכבש רביעייה אדירה והפך לצ'יליאני הראשון שעושה זאת מאז דויד ארייאנו ב-1926. גם אל טרי הייתה צריכה לחזור עשרות שנים כדי להיזכר בתצוגה איומה כל כך: מאז 1928 היא לא ספגה שביעייה במשחק רשמי, אבל הלילה ההגנה התפרקה ורצף 22 המשחקים ללא הפסד, הרצף הארוך בתולדותיה, נקטע בצורה אכזרית.

למשך 16 דקות מקסיקו עוד האמינה שיש ביכולתה להוציא משהו מהמשחק הזה. אדסון פוץ' העלה את צ'ילה ליתרון בריבאונד אחרי הדיפה לא טובה של אוצ'ואה, ומאותו רגע זה היה מפגן יחיד של ורגאס. דקה לפני ההפסקה הוא כבש את השני, בתווך הוא עוד אפשר לאלכסיס סאנצ'ס, שבישל לו את הראשון, לכבוש (49), אבל אז הוא רשם שלושער תוך 22 דקות (52, 57, 74), כל כולו מנחישות ותנועה נכונה, וקבר את מקסיקו ההמומה. בדקה ה-87 פוץ' השלים צמד עם בישול של ארתורו וידאל, ושלח את צ'ילה להתכונן לחצי גמר לוהט לא פחות מול קולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully