וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתי אלון מעלה ב-254 מיליון שקל, לא ב-216 מיליון"

ורד כהן-ברזילי

20.10.2002 / 16:21

הפרקליטות הגישה בקשה לתיקון כתב האישום נגד אלון ואביה, אביגדור מקסימוב; טוענת: סכום המעילה בפרשת הבנק למסחר גבוה בכ-40 מיליון שקל משחשבנו; בית המשפט עדיין לא פסק בנושא

פרקליטות מחוז תל אביב מבקשת לתקן את סכום המעילה בפרשת הבנק למסחר ולהעלותו ב- 40 מיליון שקלים. הבוקר הגישה עו"ד נורית הרצמן מהמחלקה הפלילית בקשה לתיקון כתב האישום, שהוגש נגד אתי אלון ואביה אביגדור מקסימוב - הנאשמים המרכזים בפרשת המעילה בבנק למסחר. בבקשה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בעיר, נכתב כי יש לתקן את סכום המעילה המיוחס לשניים ולהעמידו על יותר מ-254 מיליון שקלים, סכום הגבוה בכ-40 מיליון מכפי שצוין בכתב האישום המקורי.

אלון ואביה הואשמו בגניבה של 216 מיליון שקלים מכספי הבנק למסחר באופן מתוכנן, מתוחכם ושיטתי. מהחקירה עולה, כי אלון מעלה בכסף כדי לממן את חובות ההימורים של אחיה, עופר מקסימוב. כתב האישום המקורי מפרט את ההונאה שביצעה אלון, ששימשה כסגנית מנהל מחלקת השקעות בבנק למסחר.

בין העבירות העומדות נגדם נכללות גם קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה בידי עובד ובידי מורשה, קבלת דבר מרמה בנסיבות מחמירות, זיוף והלבנת הון. נגד אביגדור מקסימוב נטען גם כי ניהל אורח חיים של מהמר, ביזבז סכומי כסף גדולים לשם כך ואף ניהל בית הימורים.

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה כי טרם נתקבלה החלטת בית משפט בעניין. בשבוע הבא יחל בבית המשפט המחוזי הליך שמיעת העדים במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully