וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו שמותיהם של ארבעת הנרצחים בפיגוע במתחם שרונה בת"א

דנה ירקצי, אור רביד ויניר יגנה

9.6.2016 / 11:20

עידו בן ארי, בן 42 מרמת גן, אילנה נבעה, בת 40 מתל אביב, מיכאל פייגה, בן 58 ממדרשת בן גוריון ומילה מישייב, בת 32 מראשון לציון הם הנרצחים בטבח במסעדת "מקס ברנר". אחותו של בן ארי: "הגזירה בלתי נתפסת, נגמרו לנו החיים"

עריכת תוכן: לירן מוסלי בירן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: אור כהנא, עריכת וידאו: ניר חן.

שמותיהם של ההרוגים בפיגוע שאירע אמש (רביעי) במתחם שרונה שבתל אביב הותרו לפרסום לפני זמן קצר - עידו בן ארי, תושב רמת גן בן 42; אילנה נבעה, תושבת תל אביב בת 40; מיכאל פייגה, תושב מדרשת בן גוריון בן 58 ומילה מישייב, תושבת ראשון לציון בת 33.

בן ארי היה אב לשניים, ואשתו, טל, ששהתה עמו בזירת הפיגוע, עדיין מאושפזת בבית החולים לאחר שנפצעה. "הם ישבו למורת רוחו של בנו שהתעקש שלא רוצה שם, לבסוף השתכנע. עידו שירת בסיירת מטכ"ל, היה מילואימניק מצטיין הנשיא, מלח הארץ", סיפרה רעות. "הוא היה אבא מקסים ואח נפלא, עבד בתפקיד בכיר ב'קוקה קולה' והיה מוערך מאוד. הגזירה בלתי נתפסת, נגמרו להורים שלי ולנו האחים החיים. כלום לא יהיה אותו הדבר. הוא היה המצחיק, היוזם, מי שמפיח חיים בכל שיחה ובכל מפגש. אנשים אהבו להיות לידו".

עוד בנושא:
תיעוד קשה מהפיגוע בתל אביב: המחבלים ריססו לכל עבר - ורצחו ארבעה
חמאס על הפיגוע בתל אביב: "ההפתעה הראשונה לציונים בחודש הרמדאן"
נתניהו בזירת הפיגוע בתל אביב: "רצח בדם קר של מחבלים נפשעים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן ארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הילדים שלו, בני 14 ו-16, התפזרו לכל עבר, כולם נפגשו בבית חולים. כולם חיים ורק אח שלי מת", הוסיפה פישמן. "אנחנו מזועזעים ומרוסקים. הוציאו לאשתו כדורים בריאות ובירך, אני ראיתי אותה אתמול והיא עמדה ודיברה. היא הייתה כל כך בשוק ולא מאמינה שקרה לה כזה דבר". הלווייתו של בן ארי תיערך ביבנה ב-18:00.

מישייב בת ה-33, במקור מאשקלון, הותירה אחריה זוג הורים, שני אחים ואחות. גורמים סוציאליים מעיריית אשקלון הגיעו לבית המשפחה באשקלון והחלו להעניק להם סיוע. ראש העירייה איתמר שמעוני מסר כי גורמי העירייה עומדים בקשר עם בני המשפחה ומציעים להם סיוע. "מי ייתן ולא ידעו עוד צער. ה' ייקום דמם של הנרצחים בפיגוע הירי, שולח מכאן איחולי החלמה מהירה לפצועים", מסר שמעוני.

אילנה נבעה הותירה אחריה הורים, בעל וארבע בנות. היא התגוררה בדרום תל אביב. הלווייתה תיערך ב-14:00 בבית העלמין ירקון.

פייגה הותיר אחריו אישה ושלוש בנות, והתגורר בשנים האחרונות במרכז הארץ. פייגה היה ראש התכנית ללימודי מדינת ישראל בפקולטה למדעי הרוח והחברה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. במשך שנים גר במדרשת בן גוריון, ממנה נמסר כי "התושבים המומים וכאובים את הירצחו של מיכאל פייגה בפיגוע הנוראי בשרונה". לב אלברט, שכנו של פייגה, סיפר כי "מיכאל היה נעים הליכות, נחמד מאוד, איש תרבות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ד"ר מיכאל פייגה נרצח בטבח במתחם שרונה תל אביב. אתר אוניברסיטת בן גוריון, אתר רשמי
פייגה שנרצח בפיגוע/אתר רשמי, אתר אוניברסיטת בן גוריון

בנוסף להרוגים, בפיגוע נפצעו עוד שישה בני אדם, שהם שלושה במצב בינוני ושלושה במצב קל. חמישה מהם אושפזו בבית החולים איכילוב בעיר ואחד אושפז בבית החולים שיבא בתל השומר. מדובר בפיגוע ירי שנעשה בידי מוחמד וחאלד מחאמרה, בני דודים בני 21 מהיישוב יטא שליד חברון. אחד מהם נורה ונפגע והשני נעצר.

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג (המחנה הציוני) הגיע הבוקר לבית החולים איכילוב לבקר את פצועי הפיגוע ואמר כי הוא "מבטא הזדהות עמוקה עם משפחת השכול שהתרחבה לצערנו עם אסונם הנורא של המשפחות. זה פיגוע חמור וקשה שמלמד שהבטחות בומבסטיות לא מתממשות. ישראל נמצאת בגל טרור נורא כבר כמעט שנה", אמר הרצוג, "אנו חוזים בעליות וירידות ואני לא מאמין באמירות בומבסטיות, אלא רק במעשים, שיכולים לחלץ את ישראל ממעגל הטרור".

(עדכון ראשון: 09:40)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט הוקרה למערך המילואים עם שמו של בן ארי שנהרג בפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
שירותי ההצלה זירת הפיגוע, אמש/מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
זירת הפיגוע, אמש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully