וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המל"טים המתאבדים שיסייעו ליחידות העילית בקני המחבלים

8.6.2016 / 8:04

התעשייה האווירית הציגה "מערכות מתאבדות" לתקיפה בתנאים אורבניים – "רתם" ומערכת ברקן ירוק. המל"טים מונעים חשמלית, מצוידים במצלמות ומסוגלים לתקוף למרחק של עשרות ק"מ. צפו בביצועים

צילום: התעשייה האווירית, עריכה: יאיר דניאל

התעשייה האווירית חשפה היום (רביעי) פיתוחים נוספים – מערכת חימוש "מתאבדת" המאפשרת לטענתה תקיפה בתנאים אורבניים צפופים ורמת דיוק גבוהה במיוחד. מדובר בדור החדש של מל"ט מדגם הארפי – "רתם" ומערכת ברקן ירוק.

לפי הודעת התעשייה האווירית, רתם הוא "רחפן תוקף זעיר בעל יכולת תמרון ושהייה, בדגש על סביבה אורבנית מורכבת, שפועל על ידי אנרגיה חשמלית ומופעל בקלות על ידי חייל בודד". עוד נמסר כי רתם מצויד במצלמת יום ולילה וכולל ראש נפץ בגודל של כקילוגרם. בין היתר, נמסר, הוא מסוגל לבצע תקיפה דרך חלונות מבנים או תמרון אווירי תוך התחמקות ממכשולים כמו גדר, תשתיות חשמל ועוד.

עוד בוואלה! NEWS:
צפו: המל"ט "המתאבד" שמסוגל לתקוף מתקני גרעין באיראן
"הודו אישרה רכישת מל"טים מישראל בשווי 400 מיליון דולר"

התעשייה האווירית מציגה: רחפן ומל"ט "מתאבדים" עבור יחידות חיל הרגלים.
מופעל בקלות על ידי חייל אחד בלבד. הרחפן רתם

מערכת "ברקן ירוק", נמסר מהתעשייה האווירית, מיועדת ליחידות מיוחדות ובעלת יכולת עצמאית לאיסוף מידע. בהודעה לתקשורת נמסר כי מדובר "בכלי חימוש משוטט מונע חשמלית, שקט בפעולתו ומקשה על האויב לזהות אותו. הטכנולוגיה שלו מאפשרת תקיפה בקשת טווחים של עד 40 קילומטר".

בועז לוי, סמנכ"ל התעשייה האווירית, מנהל חטיבת מערכות טילים וחלל, סיפר כי "התעשייה האווירית מציגה שתי מערכות חימוש משוטט שנועדו לרענן, לעדכן ולהשלים את 'משפחת המשוטטים' שלנו. המוצרים הטקטיים החדשים ישמשו לחיזוק היכולות של יחידות חי"ר קטנות וטקטיות ומבצעים מיוחדים, עם דגש מיוחד על פתרון בעיות תפעוליות באזורים עירוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully