וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינה שלמה נרתמת: יותר ממיליון שקל גויסו לבניית בית לפצוע "צוק איתן"

3.6.2016 / 16:35

כ-900 אלף שקל גויסו בפחות מיממה עבור יהודה, שנפצע אנושות ולא יכול לשוב לביתו שבעפרה. אף שמגיע לו מימון להתאמת ביתו לשיקומו ממשרד הביטחון, ההתנחלות נמצאת בהקפאת בנייה ולכן לא מקבל את התקציב. "רעות היא לא סיסמה, מחזירים את יהודה הביתה"

יהודה הישראלי, פצוע "צוק איתן" שנאבק לשוב לביתו שבעפרה. פייסבוק, צילום מסך
"זה החוסן שלנו כעם". יהודה הישראלי/צילום מסך, פייסבוק

יותר ממיליון שקל גויסו בתוך 20 שעות עבור בניית בית ליהודה הישראלי, צעיר שלחם במבצע "צוק איתן" שנפצע אנושות בניסיון להשיב את החייל הדר גולדין, שנהרג במהלך המבצע בקרבות ברפיח. לאחר כשנה וחצי שבה שכב מחוסר הכרה, החל יהודה להשתקם לפני כמה חודשים וכעת הוא מסוגל לשוב לביתו. ואולם, משרד הביטחון לא יכול לממן את התאמת ביתו למגבלות בעקבות הפציעה משום שהוא תושב ההתנחלות עפרה, הנתונה בתהליך של הקפאת בנייה ולכן לא ניתן לאשר את השינויים הנדרשים בביתו.

אתמול החליטו קרובי המשפחה ומקורבים שסיפורו של יהודה נגע לליבם לצאת במימון המונים לטובתו. לדבריהם, הסכום המקסימלי שאי פעם גויס בקמפיין "הדסטארט" עמד על 450 אלף שקלים, אך בתוך 16 שעות כבר גויסו יותר מ-600 אלף שקלים, ובשעות הצהריים החל הסכום להתקרב למיליון שקלים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ועידת השלום בפריז: "האיומים השתנו והפכו את השלום לנחוץ יותר"
למרות הזעם על גרמניה, ארדואן לא צפוי להשתמש ב"נשק יום הדין"
2,100 שקלים לחודש: ההורים יוצאים למאבק במחירי הקייטנות

יהודה הישראלי, פצוע "צוק איתן" שנאבק לשוב לביתו שבעפרה. פייסבוק, צילום מסך
שלט שנתלה בכניסה לעפרה עבור יהודה/צילום מסך, פייסבוק

"הסכום המקורי שרצינו לגייס והמשפחה צריכה על פי המפרטים הנדרשים לה, היה 1.2 מיליון שקל. אבל מעולם, לא גייסו בהדסטארט מעל 450,000 ש"ח. אז הלכנו על 600 אלף", כתב מאיר ליוש, מהעומדים מאחורי קמפיין המימון. "לא האמנו לרגע שנסגור את זה תוך 16 שעות. אז עכשיו אנחנו הולכים בכל הכוח על הסכום הזה - 1.2 מיליון ש"ח, כי אנחנו מאמינים בעם הזה. אל תעצרו".

בעמוד הקמפיין, כתבו המארגנים: "אנחנו, האזרחים, לא יכולים לתת לביורוקרטיה ולפוליטיקה לגבור על ערכי המוסר הבסיסי והרעות עליהם גדלנו ועליהם מושתתים צה"ל והחברה הישראלית כולה. אנחנו האזרחים, לא סומכים על אחרים. לוקחים את האחריות עלינו. אנחנו, האזרחים, נחזיר את יהודה הביתה. מחר! בואו הצטרפו אלינו בהתגייסות למען יהודה ומשפחתו. כי רעות שכזו היא לא סיסמה. זה בנפשנו וזה החוסן שלנו כחברה וכעם. מחזירים את יהודה הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully