וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "מאמן יכול להיות מפוטר בכל מצב, צריך להתמודד עם זה"

מנהלת הליגה ערכה אירוע חגיגי לקראת הפיינל פור. מאמן מכבי ת"א: "לא מרגיש לחץ". פרנקו: "לא מבזבז זמן במחשבות על העונה שעברה". אליהו נבחר לישראלי המצטיין, פריצת העונה: איתי שגב

יוסי ציפקיס
ז'אן טבק עם דני פרנקו. יוסי ציפקיס
ייפגשו בגמר? טבק ופרנקו/יוסי ציפקיס

אחרי שלב רבע גמר הפלייאוף, שכלל שתי סדרות דרמטיות, הפיינל פור של עונת 2015-16 בליגת העל ייצא לדרך ביום שני. משחק חצי הגמר הראשון ב-18:10 יפגיש את מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, ב-21:05: האלופה, הפועל ירושלים, תנסה להשלים העפלה שנייה ברציפות למעמד הגמר בקרב מול הפועל אילת. שני משחקי חצי הגמר והגמר ביום חמישי יתקיימו לראשונה בארנה בבירה. לקראת המפגשים על התואר התקיימה היום (שישי) מסיבת עיתונאים של ארבעת הקבוצות, בהן המאמנים והשחקנים התכוננו לחצי הגמר.

יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר בפתיחה: "אנחנו רואים את הסדרות ב-NBA, באירופה וכאן אצלנו בליגת העל והליגה הלאומית. כולן היו נהדרות ויש לבחון את זה. הקבוצות הקטנות מתנגדות לסדרות, אך אני מתאר לעצמי שהנושא הזה יעלה בקרוב במנהלת".

עוד בוואלה! ספורט:
חשיפה: החוזה של יוסי בניון במכבי תל אביב
אוליבייה ז'ירו תוקף את המבקרים

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק. יוסי ציפקיס
לא חושש מפיטורים. טבק/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק סיפר: "המצב של הסגל נשאר זהה לכל העונה. אנחנו מתמודדים עם השינויים במצבת השחקנים, אך זה לא באמת משנה. נתמודד במשחק עם השחקנים שעומדים לרשותי. אם יש מאמנים שלא מסוגלים להתמודד עם העובדה שהם מסוגלים להיות מפוטרים בכל רגע, אז הם לא במקום הנכון, צריך לדעת להתמודד עם זה. אני לא מרגיש לחץ".

גיא פניני: "עם או בלי דווין סמית' נצטרך לעשות את המיטב. אנחנו מתמודדים בלעדיו כבר שלושה חודשים. כל העונה מתנקזת לשני משחקים ומי שתגיע יותר שקולה ותשתחרר מהר יותר מהלחץ היא הראשונה שתיכנס למשחק. מי שיביא את הניסיון שלו למשחק גם ינצח".

טרבור אמבקווה: "מונרו הוא שחקן מוכשר, שעושה עונה נהדרת. יהיה לנו אתגר גדול מולו בתור קבוצה ואנחנו מחכים למשחק".

מאמן מכבי ראשון לציון, אריק שיבק: "אני רוצה מאוד לשחזר את ההישג. כמו כל ספורטאי אני מסמן את המטרה הבאה. יש איזו נטייה להמעיט בערכה של מכבי תל אביב. זה נכון שהם לא השיגו הצלחה ביורוליג וביורוקאפ. בישראל הם הקבוצה השנייה בטיבה בארץ, יש להם עומק והם קבוצה טובה".

דריל מונרו: "מבחינתי זה בסדר גמור אם מכבי תל אביב תתרכז בי. אני מוכן לכל אתגר בתור קבוצה".

ניצן חנוכי: "הגנה הוא החלק המרכזי. חצי גמר זה בדרך כלל ממשחקים מלאי עצבים וחשוב שנגיע עם גישה הגנתית נכונה. נעשה הכול כדי להגיע מוכנים".

שחקני הפועל ירושלים, דונטה סמית', ג'וש דאנקן. יוסי ציפקיס
בטוח בסיכויים שלו. סמית'/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים - הפועל אילת

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "את התיאוריות וההשערות אני שומע, אבל נצטרך להתמקד בעבודה שלנו ביום שני. לא חשבתי על לחץ, זה משחק אחד ובמשחק אחד ההתעסקות שלנו היא לשחק את המשחק בצורה נכונה מההתחלה ועד הסוף. אין לנו זמן לבזבז על היסטוריה ודיבורים. אנחנו לא חושבים על להגן על תואר או לא להגן על תואר. אנחנו לקראת שיא חדש, האנשים שאני מדבר איתם לא מבזבזים אנרגיה על הבדלים בין העונה לעונה שעברה".

יותם הלפרין: "עברנו שבועיים עמוסים. ציפינו לסדרה קשה ולא ידענו שהיא תהיה כל כך קשה. נשארו שני משחקים לעונה ולכן כל הדברים שצריך לנטרל אז זה גם מצליח. החלק הישראלי של הפועל ירושלים נמצא לדעתי בזכוכית מגדלת הכי גדולה בכדורסל הישראלי, הלחץ עלינו הוא הכי גדול. מעבר לשזה שאנחנו חשובים לקבוצה, אנחנו בני אדם בסופו של דבר. זה הגיוני שיהיו לנו ימים פחות טובים, מגיע קרדיט להפועל תל אביב שעשו עלינו עבודה טובה".

דונטה סמית': "זה יהיה רק משחק אחד מתוך עונה שלמה. יש לי אמון מלא בשחקנים בסגל שיעשו את העבודה. הייתה לנו סדרה קשה ברבע הגמר והיא הכינה אותנו בצורה טובה לקרב הבא, אני בטוח שזה יעזור לנו".

מאמן הפועל אילת עודד קטש: "קשה לדעת מה יקרה אחרי עשרה ימים ללא משחק. הסדרה בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב הפכה להיות ארוכה ממה שציפו כולם, אני חושב שיש לירושלים סגל ארוך ורחב כדי להתמודד עם עומס. אנחנו שמחים להיות במעמד הזה, זו הפעם הרביעית ברציפות שאילת במעמד הזה. אנחנו באים כאנדרדוג מולם בארנה, זה אתגר גדול בשבילנו. לא חשבתי על איזו קבוצה אני מעדיף בחצי הגמר, אני מרוכז בקבוצה שלי".

אפיק ניסים: "ראינו שאגרסיביות בהתקפה ובהגנה יכולה לעשות הבדל. חשוב שנרוץ בכל הזדמנות, אך מדובר בתקופה שונה מאז המשחק האחרון שלנו בירושלים".

קאליף וואייט: "יש לנו סגל מוכשר, התחברנו ברגע הנכון מבחינת העונה ואנחנו יכולים לזכות באליפות".

עוד באותו נושא

הרכש הנוצץ הראשון של בלאט? "מלקולם דילייני סיכם בדרושפאקה"

לכתבה המלאה
קאליף וואייט, שחקן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
קאליף וואייט/יוסי ציפקיס

אליהו הוא הישראלי של העונה, משעור נבחר לתגלית

בחירות אנשי העונה של מנהלת הליגה שנקבעו על ידי הבוחרים באתר המנהלת והעיתונאים.

חמישיית העונה: גל מקל (מכבי תל אביב), קאליף וואייט (הפועל אילת), דונטה סמית (הפועל ירושלים), ליאור אליהו (הפועל ירושלים), דריל מונרו (מכבי ראשון לציון).

החמישייה השנייה של העונה: גרגורי ורגאס (מכבי חיפה), רביב לימונד (הפועל תל אביב), שון דאוסון (מכבי ראשון לציון), וויל קלייבורן (הפועל חולון), ריצ'רד האוול (עירוני נהריה).

הישראלי של העונה: ליאור אליהו (הפועל ירושלים).
תגלית העונה: כארם משעור (בני הרצליה).
המשתפר של העונה: איתי שגב (מכבי תל אביב).
השחקן השישי של העונה: בר טימור (הפועל ירושלים).
שחקן ההגנה של העונה: גרגורי ורגאס (מכבי חיפה).

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו בטקס נבחרי העונה. יוסי ציפקיס
חמישיית העונה/יוסי ציפקיס

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully