וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: דייויד פיזדייל מונה למאמן ממפיס

עוזר המאמן המוערך של מיאמי בשנים האחרונות קיבל את הקידום וייכנס לנעליו של דייב ייגר: "רוצה ללכת עד הסוף ולהביא אליפות". הג'נרל מנג'ר כריס וואלאס: "הוא האיש הנכון לג'וב"

עוזר מאמן מיאמי דייויד פיזדייל. AP
התקדם. פיזדייל/AP

לאחר דיווחים רבים זה הפך רשמי: דייויד פיזדייל הוא מאמנה החדש של ממפיס. הגריזליס הודיעו הערב (ראשון) באופן רשמי על מינויו של מי שהוזכר כאחד מעוזרי המאמנים הטובים ביותר בליגה בשנים האחרונות, שמגיע ממיאמי ונכנס לנעליו של דייב ייגר שפוטר. פיזדייל (41) החל את קריירת ה-NBA שלו כעוזר מאמן בגולדן סטייט ב-2003/04. לאחר מכן בילה ארבע עונות באטלנטה, והחל מ-2008 ועד השבועות האחרונים עבד בהיט, בשורותיה זכה בשתי אליפויות.

"אני נרגש בצורה בלתי רגילה להיות בממפיס וממש מצפה לבנות מורשת עם חבורת השחקנים המוכשרת הזאת", אמר פיזדייל. "הייתי בר מזל לעבוד עם השחקנים והמאמנים הטובים ב-NBA ואני מוכן לאתגר הזה. אני כאן כדי ללכת עד הסוף ולהביא לאנשים הנהדרים של ממפיס מצעד אליפות".

כריס וואלאס הג'נרל מנג'ר אמר: "אנחנו מאושרים לקבל את דייויד בממפיס. לאחר חיפוש ממושך, ולאחר שדיברנו עם כמה מוחות כדורסל מבריקים, התמקדנו בו ואנחנו משוכנעים שהוא האיש הנכון לג'וב".

עוד בנושא:

דמאר דרוזן: "לא חושב שאמצא סיטואציה עדיפה על זו של טורונטו"
בא מכאב: תהליך ההתבגרות של קליי תומפסון וגולדן סטייט ווריירס
בעלי גולדן סטייט השתחווה בפני תומפסון: "ה-NBA צריכה להודות לנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully