וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוסטון ומייק ד'אנטוני סיכמו על חוזה לארבע עונות

לאחר שראיינו מספר עוזרי מאמנים והתלבטו בין שלל שמות אחרים, ביניהם דיוויד בלאט, החליטו ברוקטס ללכת עם מאמן פיניקס, ניו יורק והלייקרס לשעבר, ששימש העונה כעוזר בפילדלפיה

מאמן הכדורסל מייק ד'אנטוני. AP
זה הולך להיות מעניין. ד'אנטוני/AP

לאחר שהתלבטה בין מועמדים רבים, עושה רושם שיוסטון קיבלה החלטה לגבי המאמן הבא שלה. מדובר במייק ד'אנטוני, כך על פי העיתונאי של "יאהו" אדריאן ווז'נרובסקי, שטוען כי שני הצדדים משלימים כעת חוזה לארבע עונות. הרוקטס ראיינו את למשרה גם את ג'יי בי ביקרסטאף, ששימש כמאמן זמני העונה, כמו גם מספר עוזרי מאמנים ברחבי הליגה. גם שמם של דיוויד בלאט וג'ף ואן גנדי הועלה, אך כולם הפסידו במירוץ לד'אנטוני, שינסה לשקם את ההריסות אחרי העונה האיומה שעברה על הקבוצה הטקסנית.

מייק ד'אנטוני (65) החל לשמש כמאמן ראשי ב-NBA ב-2003, כשקיבל את הג'וב בפיניקס ומיד הפך את הסאנס, עם סטיב נאש, לאחת הקבוצות המלהיבות בליגה. באותן שנים ביסס את מעמדו כגאון התקפי של ממש ומהפכן, שהאמין בהתקפות שלא עולות על 8 שניות. ב-2008 מונה למאמן ניו יורק אך בניקס חווה תקופה לא פשוטה, ובשלהי עונתו הרביעית פוטר. לאחר מכן מצא בית חדש בלוס אנג'לס לייקרס, אך גם בשורות הקבוצה מ-LA לא נחל הצלחה גדולה. באמצע העונה הנוכחית הצטרף לצוות האימון של ברט בראון בפילדלפיה.

עוד באותו נושא:

קרי, ווסטברוק, לאונרד, לברון ודיאנדרה ג'ורדן בחמישיית העונה
דיווח: דייויד פיצדייל סיכם כמאמן ממפיס
"סטף קרי חי על קצב, הפציעה וההגנה של אוקלהומה פגעו בזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully