וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואט אה פילינג! נינט טייב במחווה הורסת ל"פלאשדאנס"

23.5.2016 / 7:25

לטופשופ יש את ביונסה ו-Ivy Park, לנו יש את נינט ו-Delta Fit. התחייה האופנתית המחודשת של שנות השמונים שרובכם מפחדים ממנה מוצגת בקמפיין קו הספורט החדש של רשת דלתא, במחווה ל"פלאשדאנס", סרט הקאלט המוזיקלי מ-1983. הפרזנטורית החטובה מוכיחה שאפשרי להזיע בסטייל

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: נינט טייב מאחורי הקלעים בצילומי הקמפיין החדש

לאחר קמפיין בית-האבות המאולץ, דלתא והפרזנטורית הלוהטת נינט טייב מציגים משהו אחר לחלוטין. ויש לציין, משהו חדש וטוב. כזכור, בקיץ לפני שנתיים נינט הייתה בהריון עם הבת אמיליה, מה שהוביל לקמפיין בו כיכבה טייב בתפקיד דיירת בית-אבות חביבה. היא נראתה מתעמלת בבריכה עם כובע פלסטיק רטרו, משחקת טניס שולחן, ברידג' ובינגו. צבעוני והומוריסטי ככל שהיה הקמפיין ההוא, לא ממש הובחן חיבור אמיתי בין הרוקיסטית לתפקיד שגילמה. הפעם, עם השקת קולקציית ספורט חדשה, הכימיה בין הפרזנטורית לכל מה שהיא מציגה, מופלאה.

Delta Fit היא קטגוריית ספורט חדשה המציעה פריטי ביגוד מקצועיים וכוללת שלוש סדרות: FIT, סדרה ארגונומית המותאמת למבנה הגוף; IMPRESS, סדרת אופנה עם דגש על גימורים; ו-BODY, סדרת גזרות רחבות ובדים רכים המיועדת למתרגלי יוגה, פילאטיס וכל פעילות ספורטיבית המצריכה חופש פעולה.

הליין החדש הכולל מגוון טייצים, חזיות וגוזיות ספורט, חולצות, גופיות, גרביים ואקססוריז, יוצע בחנויות החברה על בסיס קונספט "חנות בתוך חנות". אז ממש כמו טופשופ וליין Ivy Park של ביונסה שלהם המציע ביגוד כושר ופנאי שמקדמת הכוכבת, כך גם דלתא וליין ה-Delta Fit שלהם עם ביונסה מקומית.

נינט טייב בקמפיין דלתא פיט, מאי 2016. יריב פיין וגיא כושי,
קו הספורט החדש יוצע בחנויות המותג על בסיס קונספט "חנות בתוך חנות"/יריב פיין וגיא כושי

סרטון הקמפיין החדש שביים אוהב פלנץ הוא מחווה ל"פלאשדאנס", סרט הקאלט המוזיקלי מ-1983 של אדריאן ליין שכלל מספר חלקים בסגנון קליפ מוזיקלי - סגנון שהשפיע על סרטים נוספים בשנות ה-80 (בהם "אהבה בשחקים") ואת הלהיט זוכה האוסקר של איירין קארה "Flashdance... What a Feeling". ככל הנראה, תחיית העשור ההוא הובילה גם להחלטת דלתא ללכת על קונספט "פלאשדאנס".

אז נינט, חטובה ואתלטית מתמיד, נכנסת די בקלות לתפקיד ג'ניפר בילס, מי שגילמה את התפקיד הראשי ב"פלאשדאנס". גם שיערה עוצב בסגנון העשור ההוא, רק עם טוויסט - ההבהרה בגוון האדום-סגול. בסך-הכל נראה שהיא נהנית מכל רגע של תרגול אירובי וג'וגינג שהיא מבצעת פה בחינניות רבה כשבולדוג צרפתי מלווה אותה כל הזמן. לא מדובר בעיבוד תמונה ומניפולציות עריכה. נינט בהחלט נראית מצוין גם בחיים האמיתיים. אתמול (יום א') בהשקה הרשמית של הקולקציה ביפו היא הציגה גזרה נהדרת, עור פנים קורן ושיער בריא. כושר משתלם, להזכירכם.

נינט טייב בקמפיין דלתא פיט, מאי 2016. יריב פיין וגיא כושי,
תחיית שנות ה-80. נינט בקמפיין Delta Fit/יריב פיין וגיא כושי
סרטון מאחורי הקלעים של צילומי קמפיין "פלאשדאנס" עם נינט טייב לדלתא, מאי 2016.
ללא ריטוש יתר. נינט מציגה חיטוב אמיתי
נינט טייב בקמפיין דלתא פיט, מאי 2016. יריב פיין וגיא כושי,
זוהר טבעי, גם אחרי אימון/יריב פיין וגיא כושי

טווח מחירים:

גוזיות תמיכה בינונית ונמוכה: 99.90 שקלים; מיכה גבוהה 159.90 שקלים; טייצים: 119.90 שקלים - 159.90 שקלים; גופיות ספורט עם חזייה פנימית: 129.90 שקלים; גופיות: החל מ- 119.90 שקלים; חולצות החל מ- 79.90 שקלים; מכנסיים החל מ- 119.90 שקלים; מכנסי ספורט קצרים עם טייץ פנימי: 129.90 שקלים.

נינט טייב. שוקה כהן
חולצה: דלתא; חצאית: סבינה מוסייב; תיק: לסטר; עגילים: שביט; טבעות: בוטיק המעצבים דיזנגוף סנטר; נעליים: מיו מיו/שוקה כהן
נינט טייב בהשקת ליין דלתא החדש delta fit, יפו, 22 מאי 2016?. נאוה סילוורה, מערכת וואלה!
נינט, גומות וחיוך נהדר/מערכת וואלה!, נאוה סילוורה
נינט טייב בהשקת ליין דלתא החדש delta fit, יפו, 22 מאי 2016?. נאוה סילוורה, מערכת וואלה!
רגע לפני הרילוקיישן לניו יורק/מערכת וואלה!, נאוה סילוורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully