וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארצות הברית: פרנק ווגל סיכם כמאמן אורלנדו

מאמן אינדיאנה היוצא מצא תפקיד חדש וייכנס לנעליו של סקיילס. דיווח: ד'אנטוני מתקרב לרוקטס. אם יגיע, הווארד יעזוב. טאונס, פורזינגיס, יוקיץ', בוקר ואוקפור בחמישיית הרוקיז

מאמן אינדיאנה פייסרס פרנק ווגל. GettyImages
אבטלה של פחות משבועיים. ווגל/GettyImages

לא חלפו שבועיים מאז שפוטר מאינדיאנה, ולפרנק ווגל כבר יש ג'וב חדש. בארצות הברית מפרסמים הלילה (חמישי) שהמאמן המצוין הגיע לסיכום עם אורלנדו, וייכנס לנעליו של סקוט סקיילס, שהתפטר בשבוע שעבר. המגעים בין הצדדים הואצו בימים האחרונים משום שאחר ווגל חיזרו קבוצות רבות, ביניהן ניו יורק (שכבר החליטה על ג'ף הורנאסק), ממפיס ויוסטון. לתפקיד רואיינו גם אדריאן גריפין, דייויד ונטרפול וג'יי בי ביקרסטאף.

* בארצות הברית ממשיכים לטעון שמייק ד'אנטוני הוא המועמד המוביל לאמן את יוסטון, ושחתימה עשויה להגיע בימים הקרובים. על פי הערכות, אם אכן יגיע, הרי שימיו של דווייט הווארד ברוקטס הגיעו לסיומם. השניים שיתפו פעולה, בצורה לא מוצלחת כלל, בלייקרס לפני מספר עונות. עם זאת, ב-ESPN טוענים שסטיבן סיילס, בנו של המאמן הוותיק פול סיילס, יתראיין למשרה פעם נוספת.

* קארל אנתוני טאונס, קריסטפאס פורזינגיס, דווין בוקר, ניקולה יוקיץ' וג'אליל אוקפור נבחרו לחמישיית הרוקיז המצטיינים של העונה. בחמישייה השניה נמצאים ג'סטיס ווינסלו, דיאנג'לו ראסל, עמנואל מודיאיי, מיילס טרנר ו-ווילי קולי סטיין.

קארל אנתוני טאונס שחקן מינסוטה. AP
אין הפתעות. טאונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully