וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכהונה תימשך: עמירם הלוי שוב נבחר ליו"ר איגוד הכדורסל

18.5.2016 / 18:21

היושב ראש נבחר פה אחד לקדנציה שנייה. נבחרו גם 29 החברים שירכיבו את הנהלת איגוד הכדורסל במשך ארבע השנים הקרובות. רוב לסיעת הפועל, סיעת עוז תחכה לערעור בחודש ספטמבר

בתום שש שעות של בחירות, נקבעו היום (רביעי), 29 החברים שירכיבו את הנהלת איגוד הכדורסל בארבע השנים הקרובות. הסיעה הגדולה ביותר בבחירות היא כצפוי, סיעת הפועל, עם 18 חברים. 10 חברי ההנהלה יגיעו מסיעת מכבי ישראל וחבר נוסף, אילן קובלסקי, מסיעת אס"א. כזכור, אמש דחה בית המשפט המחוזי את עתירת סיעת "עוז", שהרכיבה כרבע מחברי ההנהלה הקודמת, להשתתף בבחירות הנוכחיות, וזאת לאחר שלא הגיעו למספר הנקודות הדרוש כדי להופיע בבחירות. בסיעה יחכו לדיון בבית המשפט בחודש ספטמבר, בו ינסו לערער על ההחלטה ואולי לפסול את תוצאות הבחירות, למרות שחבריה הודו כי לא יהיו חלק מההנהלה הקרובה.

עמירם הלוי. ניב אהרונסון
עוד קדנציה. הלוי/ניב אהרונסון

חברי הנהלת איגוד הכדורסל (יתכנו שינויים בשל שריונים לנשים): סיעת הפועל: עמירם הלוי, עודד נחמן, גיא הראל, רמי כהן, זאהי בראנסי, מנחם וידהורן, אלדד אקוניס, רועי סבג, יניב מזרחי, אורי צבעוני, כפיר ארזי, צבי הירשוביץ, ניסים אלפסי, חיים אוחיון, עמוס פרישמן, ניסים רון, ואסים שאער, אהוד סולמי. סיעת מכבי: שמעון מזרחי, יצחק פרי, אילן בק, אורה גלזר, נאור גלילי, רון וורטיצקי, אבי קצנברג, אורי אשכנזי, משה גרוסמן וטלי קריאף. סיעת אס"א: אילן קובלסקי.

כעת מתקיימת ישיבת ההנהלה הקרובה, בה נבחר פה אחד היושב ראש עמירם הלוי לכהונה שנייה, כפי שהציע מי שנבחר לנהל את הישיבה, שמעון מזרחי. הלוי נכנס לתפקידו במהלך כהונת ההנהלה הקודמת במקומו של דן חלוץ שעזב, לאחר שמי שנבחר במקור להיות יושב ראש איגוד הכדורסל הוא אבנר קופל שהתפטר. בתקופה הקרובה תקבע ההנהלה את הרכב וראשי הועדות השונות, כשאחת השאלות הגדולות שעומדת על הפרק תהיה מי יחליף את משה וינקרנץ בתפקיד יו"ר הועדה המקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully