וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחים, הם בכל מקום: "המירוץ למיליון" פתחה עונה חמישית

18.5.2016 / 7:00

העונה החדשה של "המירוץ למיליון" מציגה מתמודדים מיותרים לרוב עם חוש הומור דלוח, פרט לשני זוגות מבריקים. רק שגם הליהוק הבינוני לא יפריע כנראה לרשת לכבוש את הקהל הישראלי נטול הציפיות

יח"צ - חד פעמי
רק שני זוגות הצילו את פרק בכורת העונה מכיליון: ג'וזי ואלכס, החברים הטובים שהיגרו מצרפת וכעת יטיילו בעולם ויגלו שבשאר העולם טוב יותר ונעמי וחן, הגיסות הסימפטיות שנראה שלא הבינו לאיזה בור נפלו

עושה רושם שהטרנד של אביב 2016 הוא שיפור עמדות. כולם במדינה הזאת עסוקים בשיפור עמדות. החל ביצחק הרצוג שפרט לאמירה עמומה על הזדמנות מדינית נדירה, מה שזה לא אמור להיות, מפלס את דרכו לממשלת אחדות למרות שאף אחד לא מבין למה צריך ממשלת אחדות - הרי המצב שלנו לפי מדד האושר הוא דווקא תותים - וכלה במתמודדי "המירוץ למיליון" שבסך הכל רוצים לשפר את חייהם בדרך המהירה ביותר.

כשהם חמושים במבטים דרמטיים שרק ישראלים יכולים לתת וברצון נואש לספק את הקאצ' פרייז המעיק הבא אחרי תו-דה של טילטיל שהביא לו גם השתתפות בריאליטי נוסף, יצאו מתמודדי העונה החמישית של "המירוץ למיליון" למירוץ מופרך שבמסגרתו יבקרו ב"מדינות רחוקות, צבעוניות ואקזוטיות". כלומר, בתל אביב.

מן הידוע שעונות של "המירוץ למיליון" קמות ונופלות על הליהוק. זה דבר אחד לצפות בתוכנית ריאליטי מבדרת שנמשכת למעלה משעתיים. זה דבר אחר לגמרי לצפות בתוכנית ריאליטי גרועה שנמשכת למעלה משעתיים. רצה הגורל והחומר שממנו מורכבות תוכניות ריאליטי הוא, איך נאמר את זה, האנשים. לפחות לפי הפרק הראשון ומצב ממשלת האחדות בישראל, נראה שהעונה החדשה תתקבל באהדה על ידי רוב הצופים ותיכתש על ידי המבקרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד עונה שהצופים יאהבו והמבקרים יקטלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעולם שבו קיימים עמודי פייסבוק כמו "שרשרת אנושית של מעשים טובים" ואנשים כמו חנוך דאום זוכים לתהילה מקוונת בזכות בדיחות עבשות של אנשים אחרים, לא יהיה מפתיע אם הקאסט של "המירוץ למיליון" יהיה להיט בכל בית. ככלות הכל, בנוסף לזה שהם דומים לחלוטין לזוגות מהעונות הקודמות של התוכנית, חמישה מתוך שבעת הזוגות שהוצגו יכולים לככב בתמונת הפרופיל בעמוד הוויקיפדיה של הומור סחי (כן יעל ויוסיאל, הכוונה אליכם. גם אבי ואבי. גם רז ועמית. נעצור כאן, אוקיי?). אלוהים, ההומור הזה כל כך דלוח. כמו מצה אומללה שמצאה עצמה בקיוביקל משרדי חודש אחרי חג הפסח ותוהה אם מישהו יאכל אותה או שמא תתפורר באיטיות מדי יום. פירור אחרי פירור. כך גם הבדיחות הישראליות שמפוררות את תאי המוח של הצופים. ובאין שליטה על תאי המוח, נמרח חיוך מטומטם על הפנים.

רק שני זוגות הצילו את פרק בכורת העונה מכיליון: ג'וזי ואלכס, החברים הטובים שהיגרו מצרפת וכעת יטיילו בעולם ויגלו, רחמנא ליצלן, שבשאר העולם טוב יותר; ונעמי וחן, הגיסות הסימפטיות, שנראה שבאמת לא הבינו לאיזה בור הפילו עצמן. ג'וזי ואלכס הם ליהוק טוב כי - בואו נודה בזה - הם לא הישראלים הטיפוסיים ותמיד נחמד לראות ליהוקי ריאליטי מחו"ל שלא ממש מבינים מה קורה במדינה. אפשר היה לוותר על שאר הזוגות ולתת להם לרוץ מול עצמם. הרגעים בהם השניים הופיעו על המסך היו, ותסלחו לי על הדרמטיות, מרגעי הריאליטי המשובחים שנראו בישראל.

שאר הרגעים בתוכנית? ובכן, חוץ מבדיחות קרש, הם כללו בעיקר פרסומות. כאלה ששודרו בהפסקת פרסומות (ובאמת תודה על תשע דקות רצופות של פרסומות לפני תחילת התוכנית. באמת, מכונת הכביסה סיימה לעבוד והיה נוח לתלות את הכביסה. ולשטוף כלים. ולבדוק מיילים מהעבודה. ולקרוא את "מלחמה ושלום". ולצפות ב"מלחמה ושלום") וכאלה ששודרו בתוכנית. תאגיד המחזור, מתחם שרונה, חישגד וכך הלאה. מי שבא ברוך הבא. פעם אנשים היו מתקוממים, מרימים גבה ומקנחים את האף בגסות מול המסך, היום, כאמור, הם מחייכים חיוך מטומטם ונפרדים לשלום מהמוח שלהם. בסך הכל נראה שהמשימה הסתיימה בהצלחה: מנהלי רשת ישיגו את המיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully