וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לספסל הלימודים: טום באום עושה את הפסטיגל

19.5.2016 / 0:04

הקרב על חג החנוכה החל וככל הנראה, בקרוב מאוד טום באום יחל חזרות לפסטיגל שיחזור השנה לעוד סיבוב על הקרב על כיסיהם של ההורים מול הפקות החנוכה הרבות. וואלה! סלבס אברה קדברה

מערכת וואלה!

בתקופה הדי קצרה שטום באום פרץ לתודעה, נדמה שהוא מצליח לסמן וי על כל פסגה מקצועית אפשרית, מתוכניות טלוויזיה ועד הנחיה בערוץ הילדים, הופעה במחזמר, קמפיינים ועכשיו באום עומד לסמן וי נוסף ויוקרתי במיוחד.


באום, בן ה-23, נמצא בימים אלו במגעים להצטרף לקאסט של 'הפסטיגל' המתגבש בימים אלו ויחזור לספסל הלימודים. מה הכוונה? גוללו למטה.


רוצים עוד חדשות חמות?
אם אני אלך: נינט טייב ויוסי מזרחי אוהבים

שקיפות מלאה: ג'ניפר לורנס חושפת את החזה

טום באום. ניר פקין
בוא איתי לפסטיגל. טום באום/ניר פקין

כידוע, בשנה שעברה הפסטיגל שינה את המתכונת שלו לאחר שנים רבות של תחרות שירים מצליחה והציג קונספט חדש של מחזמר עם שירים, כאשר בתפקידים הראשיים היו יהודה לוי, אליאנה תדהר ואורנה דץ שחזרו לספסל הלימודים בבית הספר לאומניות. מפיקי הפסטיגל, שהיו מרוצים מהביקורות ותגובות הקהל, החליטו להמשיך עם הקונספט וגם השנה הכוכבים יפגשו בספסל הלימודים ב"היי סקול פסטיגל 2".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טום באום. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
כוכב על. טום באום/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

המפיקים עמלים בימים אלו על בניית הקאסט ובין השמות שכבר נרשמו לבית הספר לקוסמות נמצא באום הצעיר והמוכשר, שאם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, עתיד לבלות את החודשים הקרובים בחזרות לקראת חזרתו לספסל הלימודים הקסום.

מהפקת "הפסטיגל" מסרו בתגובה: "אנחנו מודעים ושמחים על העניין והסקרנות הרבה שמעוררים הליהוקים ל'היי סקול פסטיגל'. אנחנו נודיע בשמחה כאשר יושלמו הליהוקים. שום דבר לא סגור עד שלא סגור".

וואלה! סלבס רצתה לחזור לספסל הלימודים לבית ספר לבניית ציפורניים, אבל החליטו להעיף אותה כי היא כל הזמן שרטה את המורה שלה.

כוכבי הפסטיגל 2015. יח"צ, רפי דלויה
הטירוף חוזר? קאסט הפסטיגל 2015/רפי דלויה, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully