וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תואר לרשימה: ג'יימי ורדי נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג

חלוצה של לסטר סיטי שחווה עונה חלומית שכללה אליפות ו-24 שערי ליגה, זכה בתואר שחקן העונה של הפרמיירליג. הוא גבר על חבריו לקבוצה ריאד מחרז, אנגולו קאנטה וקספר שמייכל

one

לאחר שנבחר לשחקן העונה על ידי איגוד העיתונאים, ג'יימי ורדי ממשיך לקבל את הכבוד הראוי לו. החלוץ בן ה-29 קיבל היום (שישי) את פרס שחקן העונה מטעם הפרמיירליג ונותנת החסות לליגה, "ברקליס". השחקן נבחר מתוך רשימה של 10 שחקנים, ביניהם חבריו לקבוצה ריאז מחרז, אנגולו קאנטה וקספר שמייכל.

ורדי בהחלט נתן עונה גדולה עם 24 שערי ליגה, חלקם היו מכריעים במשחקים קריטיים. מלבד התארים האישיים, הזימון לנבחרת אנגליה וכמובן האליפות בה זכה עם קבוצתו, בחודשים הקרובים צפוי לצאת סרט על סיפורו המדהים של החלוץ האנגלי.

"זו הרגשה מדהימה ששמי מופיע על אותו גביע בו זכו אגדות כדורגל. זה כבוד עצום" אמר ורדי, שזכה בפרס בו זכו בעבר ג'ורג' בסט, קני דלגליש, תיירי הנרי וכריסטיאנו רונאלדו. "היו לי מספר רגעים גדולים מבחינה אישית, כמו השער מול ליברפול, אך העונה הייתה מאמץ קבוצתי אדיר. העובדה שהצלחנו להציג כזו יכולת במהלך משחקי הליגה זה בהחלט דבר מדהים בשבילנו". לגבי השמועות על מעבר אפשרי אמר: "עכשיו זכינו באליפות ואנחנו בדרך לליגת האלופות בעונה הבאה, אני מתמקד רק בלסטר".

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. רויטרס
עונה חלומית. ורדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully