וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זכתה באליפות ה-26 שלה והרביעית ברציפות

הבווארים התאוששו מההדחה מליגת האלופות עם 1:2 מול אינגולשטאדט והבטחת התואר, צמד ללבנדובסקי. גלדבאך קרובה להבטחת הכרטיס לאלופות. שטוטגרט קרובה מתמיד לליגה השנייה

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. GettyImages
ה-26 שלהם/GettyImages

המחזור ה-33 בבונדסליגה התקיים היום (שבת) כשכל משחקי המחזור נערכו באותה השעה. באיירן מינכן הבטיחה אליפות מספר 26 ורביעית ברציפות עם 1:2 בחוץ מול אינגולשטאדט, בעוד בורוסיה דורטמונד הפסידה 1:0 לאיינטרכט פרנקפורט. בורוסיה מנשנגלדבאך הבטיחה כנראה את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות עם 1:2 מול לברקוזן, כששאלקה מעדה עם 1:1 ביתי מול אוגסבורג. שטוטגרט מסתמנת כסיפור העצוב של העונה והיא קרובה מאוד לליגה השנייה אחרי הפסד 3:1 ביתי מול מיינץ.

שחקני באיירן מינכן חוגגים תומאס מולר. רויטרס
יש אליפות/רויטרס

אינגולשטאדט - באיירן מינכן 2:1

בפעם ה-26 בתולדותיה והרביעית ברציפות (שיא בגרמניה) הצליחה באיירן מינכן לזכות באליפות. הבווארים עשו את זה עם 1:2 בחוץ מול אינגולשטאדט ושיפרו את מאזם ל-85 נקודות, שמונה יותר מבורוסיה דורטמונד שהפסידה לאיינטרכט פרנקפורט. אלמוג כהן פתח בהרכב המפסידה ושיחק 63 דקות.

באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-15. פרנק ריברי נשלח לרחבה, נותר לבד מול השוער והוכשל על ידי מרווין מאטיפ הבלם. אחרי שתומאס מולר החמיץ בליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, הפעם רוברט לבנדובסקי הוא זה שלקח את הפנדל. הפולני בעט לפינה וקבע 0:1. בדקה ה-32 כבש לבנדובסקי את השני. צ'אבי אלונסו מסר כדור עומק יפה לחלוץ הפולני, שמזווית קשה בעט לפינה הרחוקה וקבע 0:2. המארחת הצליחה לצמק בדקה ה-42. צ'אבי אלונסו ביצע עבירה ברחבה. מוריץ הארטמן בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2.

שטפן אייגנר שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
שטפן אייגנר חוגג שער קריטי/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 0:1

הנשרים השיגו ניצחון קריטי ובלתי צפוי שמשרת אותם מאוד במאבק על הימנעות מהמקום ה-16 שמוביל לפלייאוף ההישרדות. איינטרכט פרנקפורט ניצחה 0:1 את בורוסיה דורטמונד בזכות שער של שטפן אייגנר בדקה ה-14. בורוסיה דורטמונד, שעלתה בהרכב חזק, הפסידה, אבל תסכם עונה מוצלחת בסך הכול ועדיין יכולה גם לזכות בגביע.

הריברט ברוכהאגן יושב ראש איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
יושב ראש פרנקפורט הריברט ברוכהאגן נפרד/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 1:2

הסייחים עם ניצחון 13 ב-15 משחקי הבית האחרונים ועוד איזה ניצחון חשוב שהבטיח להם כמעט סופית את המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות בשל השוויון המאוחר שספגה שאלקה. בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה מפיגור ל-1:2 מול באייר לברקוזן, עצרה את רצף הניצחונות שלה על שבעה והגדילה את הפער מהמקום החמישי לשלוש נקודות ויחס שערים עדיף בהרבה. אנדרה האן, שחזר נהדר מפציעה ממושכת לאחרונה, כבש צמד (43 ו-79) וסידר לגלדבאך שלוש נקודות יקרות במאבק על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. צ'ארלס אראנגיס העלה את הוורקסאלף ליתרון שלא החזיק מעמד בדקה ה-20.

אנדרה האן בורוסיה מנשנגלאדבך. AP
בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות. האן ושחקני גלדבאך חוגגים/AP

שטוטגרט - מיינץ 3:1

ערב עצוב מאוד בדרום-מערב גרמניה. שטוטגרט ספגה עוד הפסד אומלל במיוחד, 3:1 ביתי מול מיינץ, והיא בדרך הבטוחה לבונדסליגה השנייה לראשונה מאז 1977, קרוב ל-40 שנה. שטוטגרט במקום הלפני אחרון עם 32 נקודות ולא תוכל להבטיח הישארות בכל מקרה במחזור הסיום. שטוטגרט צריכה לנצח את וולפסבורג בחוץ ולקוות שאיינטרכט פרנקפורט תנצח בחוץ את ורדר ברמן ואז היא תסיים במקום ה-16 שייקח אותה למבחנים. בכל מקרה, המצב של השוואבים חמור מאוד ובסיום פרצו אלפי אוהדים למגרש והתפרעו כשקווין גרוסקרויץ ממרר בבכי. כריסטיאן גנטנר העלה את שטוטגרט ליתרון בדקה השישית, יונוס מאלי איזן (37), ג'ון קורדובה (53) וקארים אוניסיוו (77) ביצעו מהפך.

כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. GettyImages
בדרך לבונדסליגה השנייה. כריסטיאן גנטנר/GettyImages

משחקים נוספים

שאלקה - אוגסבורג 1:1
לשאלקה: קלאס יאן הונטלאר (82), לאוגסבורג: דניאל באייר (89)

המבורג - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: לואיז גוסטבו (73)

הרטה ברלין - דרמשטאדט 2:1
להרטה ברלין: ולדימיר דארידה (15), לדרמשטאדט: ג'רום גונדורף (24), סנדרו ואגנר (82) וגם הורחק (87)

קלן - ורדר ברמן 0:0

האנובר - הופנהיים 0:1
להאנובר: הירושי קיוטאקה (28)

שחקני באיירן מינכן חוגגים תומאס מולר. רויטרס
מולר חוגג את האליפות/רויטרס
פפ גווארדיולה עם רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
גווארדיולה עם לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully