וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במשטרה: למה שלושה צוותים מטפלים בחקירת הרוצח הסדרתי?

5.5.2016 / 7:53

"חבל שלא נתנו את הטיפול לצוות של להב 433", טען קצין בכיר, שביקר את חקירת מקרי הרצח שבהם חשוד פיודור בייז'נרי, "מעניין אותם יותר אישי ציבור". המשטרה: "איתור החשוד מדבר בעד עצמו"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

בעוד נמשכת חקירתו של פיודור בייז'נרי, החשוד באונס וברצח של ארבע נשים, גורמים במשטרה מותחים ביקורת על האופן שבו מתנהלת החקירה, ובעיקר על הרכב צוות החקירה המיוחד הארצי שפועל לפענוח ארבעת המקרים. ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, החליט לפני כחודש וחצי – סמוך למעצרו של בייז'נרי – על הקמת הצוות הארצי, שמורכב משלושה צוותי חקירה מיוחדים (צח"מ) ממחוז חוף, ממחוז תל אביב וממחוז דרום.

"המצב הזה של כמה צוותי חקירה שמטפלים ברוצח סדרתי יוצר בלבול גדול ובלגן", טען קצין בכיר במשטרה, שסבור כי היה ראוי להעביר את החקירה ליחידה הארצית להב 433, המתמחה בחקירות רחבות. "חבל מאוד שלא נתנו את הטיפול לצוות חקירה אחד גדול מתוך להב 433", הוסיף, "בשביל מה היחידה הזו הוקמה אם לא בשביל מקרה של רצח סדרתי?".

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר החשוד ברצח סדרתי: "לא עשיתי כלום, מתגעגע למשפחתי"
הצתה בזירת הרצח: קרובי האמנית מקווים לפתור את תעלומת מותה
גרושתו של בייז'נרי: "ביום שטוענים שהוא רצח - הוא היה בעבודה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"צוות חקירה אחד של להב היה יכול להיות ייעודי לכך", הוסיף גורם אחר במשטרה. "חבל מאוד שכך לא נהגו במשטרה במקרה הזה, אבל את להב כנראה מעניין יותר להתעסק באישים ציבוריים או ארגוני פשיעה, ופחות ברוצחים סדרתיים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "החקירה מנוהלת על ידי צוות חקירות מיוחד ארצי. השיקולים לבחירת מבנה הצוות החוקר הינם מקצועיים גרידא ואין מקומם להיות נידונים בתקשורת. בצח"מ הארצי שותפים חוקרים מכל המחוזות הרלוונטיים לחקירת מקרי הרצח והאלימות נגד אותן קורבנות. פיצוח החקירה והעובדה שהחשוד ברצח אותר מדברת בעד עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully