וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האונס בבאר שבע: תלונה נגד עורך הדין שקרא למתלוננת "מופקרת"

4.5.2016 / 13:00

מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית פנה ללשכת עורכי הדין, בעקבות אמירתו של עו"ד מוטי יוסף, המייצג את בעלי הפאב החשוד באונס. יוסף: "התלונה היא חציית קו אדום שאסור שהלשכה תיתן לה יד"

צילום: בני בן סימון

עורך הדין מוטי יוסף, שקרא לבת 17 שהתלוננה על אונס "מופקרת", זומן לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בעקבות תלונה שהגיש נגדו מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. לטענת מרכז הסיוע, הקטינה שהתלוננה בחודש שעבר נגד דרור חי, בעלי פאב ה"מנצ'ילה" בבאר שבע, "התמוטטה נפשית ומצבה קשה ביותר" בעקבות "הפרסום הבוטה והמזעזע של עורך הדין", המייצג את החשוד.

"אין לעורך הדין כל סמכות או מקצועיות לקבוע ולהגדירה מופקרת", נמסר במכתב שהוגש ללשכת עורכי הדין. "דבריו מבוססים על צפייה בסרטונים, וברור שהיא הייתה באותה עת מסוממת ושיכורה. משפחתה של הנפגעת מרוסקת לחלוטין מאמירה מבישה זו, וכאשר היא מגיעה מאיש האמור להתנהל באחריות וברמה שונה לחלוטין, הנזק כפול ומכופל". עוד נטען כי "הנזק הוא עצום. מוכרת לנו התופעה של בני נוער היוצאים נגד החלשה ומגבים את החזק, ועורך הדין הבעיר את האש בקרבם. אחרי השתלחות שכזו, מי תתלונן?".

עוד בוואלה! NEWS:
החשודים באונס בבאר שבע שלחו למתלוננת הודעה: "לאן הלכת?"
עורך הדין של בעל הפאב החשוד באונס נערה בבאר שבע: "מופקרת"
בעל פאב ונער בן 16 מבאר שבע נעצרו בחשד לאונס קטינה; המקום נסגר

פאב נסגר בב"ש לאחר שהבעלים נעצר בחשד שאנס מבלה במקום, אפריל 2016. יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei,
"הנזק הוא עצום". פאב ה"מנצ'ילה"/יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

בתגובה שהגיש אתמול עו"ד יוסף ללשכת עורכי הדין, הוא תקף בחריפות את מרכז הסיוע ואת הלשכה עצמה. "תלונה זאת הינה תולדה של תגובה לא נכונה ולא ראויה של לשכת עורכי הדין בנוגע לטענות ההזויות", כתב, וטען כי מדובר ב"ניסיון נואל" להלך אימים על מי ש"כל חטאו היה שהגן על מרשו, כפי שהוא מחויב לעשות".

לדבריו, התלונה "מבוססת על שמועות שבינן לבין המציאות המשפטית אין דבר וחצי דבר". הוא הוסיף: "תלונה זאת הינה חציית קו אדום שאסור שהלשכה תיתן לה יד, בשל העובדה שאי גניזתה תביא לכך שכל הסנגורים הפליליים יפחדו מלטעון את טענותיהם, פן יבולע להם מצד הלשכה. מדובר במצב לא נורמלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל חטאו היה שהגן על מרשו, כפי שהוא מחויב לעשות". עו"ד מוטי יוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, בעלי הפאב אנס את הנערה בדירתו שבבאר שבע, יחד עם תושב העיר בן 16. השניים נעצרו, ובהמשך שוחררו למעצר בית, שהסתיים. האונס לכאורה התרחש בסביבות השעה 04:00 בלילה בחודש שעבר. נציג המשטרה אמר באחד מהדיונים בתיק כי חי "הכניס שני קטינים לפאב, בידיעה שמדובר בקטינים, משקה את הקטינה, מספק לה סמים, לוקח אותה לביתו ועשה את מה שעשה".

סנגורו של חי, עו"ד יוסף, קרא למתלוננת "מופקרת" לאחר שבדיון הוקרנו סרטונים המראים כי החשוד הצעיר יותר נגע בה באופן מיני במהלך הערב. הוא טען כי קרא לה כך "לאור הסרטונים שהוצגו לבית המשפט, המעידים כאלף מלים ביחס להתנהגותה באותו ערב, שאין דרך אחרת מאשר להגדירה כמופקרת". לדבריו, "היא שיקרה לגבי גילה". בחקירה טען החשוד כי היא הציגה לו תעודת זהות ובה מופיע כי היא בת 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully