וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה ברנז'ה עושה טופס טיולים לגל"צניקים החדשים

3.5.2016 / 13:58

בגלי צה"ל ובגלגל"צ נפרדים ממחזור 2013 בו כתבים, קריינים, עורכים וכמה מהקולות שכנראה די התרגלתם אליהם. והם לא לבד - גם כמה ותיקים וטובים עוזבים יחד איתם. וואלה ברנז'ה עם השמות, ועם אלו שעתידים להיכנס במקומם

גל"צ. ניב אהרונסון
דור הולך ודור בא. גל"צ/ניב אהרונסון

כתבי מחזור 2013 של גל"צ צפוי להשתחרר ביולי הקרוב, ובתחנה הצבאית לא מבזבזים זמן ובימים האחרונים כבר מינו מחליפים לכתבים בתחומי הסיקור השונים. לידי וואלה ברנז'ה הגיעה רשימת השיבוץ הסופית.

אריאל זיגלר ישמש ככתב צבאי שני בתחנה, ויחליף בתפקיד את יהונתן בניה. דור מימון תהיה כתבת לענייני משפט בירושלים ומבקר המדינה, ועמוס מוהר ישמש ככתב משטרה בירושלים ויסקר גם את בית הנשיא. הם יחליפו בתפקיד את רום ליאור, כתב משפט ומשטרה בירושלים, שישתחרר בקיץ.

אורי איגרא יהיה כתב דתות בתחנה ויחליף את אוריה אלקיים. אלונה בלקין תשמש ככתבת בנושאים צרכנות, עלייה וקליטה. ישי שנרב, המשמש ככתב כלכלי בגל"צ ועורך את התוכנית של אראל סג"ל בתחנה, צפוי גם הוא להשתחרר הקיץ.

מיכאל האוזר-טוב יסקר את תחומי החינוך, תקשורת ומדע, וטכנולוגיה. הוא יחליף בתפקיד את כתבת החינוך של התחנה תמר פלד ואת שירה הדס-נקר כתבת תקשורת וטכנולוגיה – שתיהן צפויות להשתחרר ביולי. טל זרביב תהיה כתבת בריאות וסביבה ותחליף את יערה שפירא, שתשתחרר גם היא.

נתנאל דרשן יהיה כתב ספורט בתחנה ויחליף את שמואל מוניץ. מלבד סיקור תחום הספורט, דרשן ישמש גם ככתב חוץ ביחד עם שירה נאות, והם יחליפו בתפקיד את עפרי אשל ונעם דהן שצפויים להשתחרר. ענבל תמיר יישאר בתחנה לאחר שחרורו וימשיך לעבוד ככתב שטחים וכעורך. בנוסף לכך, שילה פריד יתחיל לעבוד בדסק התחקירים של התחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully