וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרוג הגיע: לוק וולטון ימונה למאמנה של לוס אנג'לס לייקרס

אחרי שהוביל את הווריירס לפתיחה הטובה בהיסטוריה, עוזר המאמן של האלופה קיבל את המשרה הנחשקת בהליך מהיר וינסה לשקם את מועדון הפאר. וולטון, ששיחק 9 עונות במדי הקבוצה, ייכנס לתפקידו בתום העונה

צילום מסך

בוידאו: הפרק החדש של משחק מקדים

זה הגיע. ומהר מהצפוי. לוס אנג'לס לייקרס הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) באופן רשמי כי לוק וולטון יהיה מאמן הקבוצה בשנים הקרובות. עוזר המאמן של האלופה, גולדן סטייט ווריירס, היה מבוקש מאוד וקיבל הצעות משלל קבוצות, אך בחר במועדון בו שיחק במשך 9 שנים וזכה ב-2 אליפויות, סיכם את תנאיו וייכנס לתפקידו בתום העונה.

וולטון בן ה-36 פתח את העונה כמאמן הראשי של הווריירס לאור הניתוח שעבר המאמן, סטיב קר, והוביל את הקבוצה לפתיחה הטובה בהיסטוריה של ה-NBA עם מאזן של 0:24. הוא פינה את מקומו עם מאזן של 4:39 וכעת כאמור, החליט להתקדם ולקבל קבוצה משלו.

וולטון קיבל רשות מהווריירס לנהל שיחות עם הלייקרס והחליט לחתום אחרי הליך מהיר בסופו סיכם וימונה למאמן ה-26 בהיסטוריה של המועדון המפואר. וולטון ייקבל קבוצה בעידן חדש, כזה שאחרי קובי בריאנט וינסה לשקם את מועדון הפאר בעזרתו של הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'ק, שיאלץ לבצע מהלכים חכמים בקיץ כדי למנוע עונת נפל נוספת.

לוק וולטון, מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
יצליח לשקם את מועדון הפאר? וולטון/AP

וולטון היה המועמד היחיד של הלייקרס והמאמן היחיד עימו דיברו. קופצ'ק אמר לאחר הסיכום: "אנחנו מתרגשים להביא את לוק חזרה ללוס אנג'לס, ואנחנו מרגישים שהוא יפתח בקריירת אימון משגשגת. הוא המאמן הצעיר הטוב בליגה ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

מאמן גולדן סטייט, סטיב קר אמר: "אני מאוד שמח עבורו, כפי שחזינו בתחילת העונה, יש לו את כל מה שצריך כדי להיות מאמן ראשי. הוא מבין את המשחק ויש לו יכולת לתקשר עם כל סוגי האנשים".

וולטון יחליף את ביירון סקוט שפוטר ביום ראשון אחרי שהוביל את הקבוצה למאזן 126:38 בשנתיים האחרונות ו-65:17בעונה האחרונה, שהייתה עונתו האחרונה של קובי בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully