וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס הודיעו: בלייק גריפין גמר את העונה

הפורוורד החמיר את מצב הפציעה בגיד, שגרמה להיעדרותו במשך מספר חודשים העונה, ולא יחזור העונה. גריפין יהיה כשיר לפתיחת מחנה האימונים לקראת 2016/17 והצטרף לכריס פול במצבת הפצועים

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
גריפין מתוסכל אחרי הפציעה/GettyImages

בשורות רעות מאוד לקליפרס. אחרי שאיבדו את כריס פול שעבר הבוקר (שלישי) ניתוח בידו בשל שבר וייעדר בין 4-6 שבועות, נודע הלילה שגם בלייק גריפין גמר את העונה. הפורוורד של הקליפרס החמיר את הפציעה שלו בגיד במהלך משחק מספר ארבע מול פורטלנד, בו הפסידה הקבוצה מעיר המלאכים 98:84 והסדרה הושוותה ל-2:2. גריפין שיחק 29:51 דקות וסיים עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבל מסתבר שהוא גרם לעצמו נזק שישבית אותו עד תום העונה.

גריפין עבר MRI שהראה כי לא נעשה נזק נוסף לגיד, אבל כן נסיגה והחמרה במצב, ובכל מקרה הפורוורד יהיה מוכן לפתיחת מחנה האימונים של הקליפרס לקראת 2016/17. גריפין נפצע בגיד כבר ב-25 בדצמבר בדרבי מול הלייקרס והחמיץ בשל כך 41 משחקים במהלך העונה. בארבעה משחקים בפלייאוף, גריפין העמיד ממוצעים של 15 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק. בעונה הסדירה הוא קלע 21.4 נקודות, קלט 8.4 ריבאונדים ומסר 4.9 אסיסטים למשחק ב-35 הופעות בלבד, כולן בחמישייה.

כריס פול עבר, כאמור, ניתוח הבוקר בשבר בידו לאחר שנפצע במהלך הרבע השלישי במשחק ארבע מול הטריילבלייזרס. הרכז, שהעמיד בפלייאוף ממוצעים של 23.8 נקודות, 7.3 אסיסטים ו-2.3 חטיפות למשחק, ייעדר בין 4-6 שבועות, כך שהוא סיים את העונה בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully