וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: סטיב קר נבחר למאמן העונה הסדירה ב-NBA

המאמן שהוליך את גולדן סטייט לפתיחת העונה הטובה בהיסטוריה (0:24) ושבירת שיא הניצחונות של הבולס (73), גרף את מירב הקולות. טרי סטוטס מאמנה של פורטלנד סיים שני, פופוביץ' שלישי

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
למישהו היה ספק? סטיב קר/AP

סטיב קר, מאמנה של גולדן סטייט האלופה, נבחר הערב (שלישי) כצפוי כמאמן העונה הסדירה ב-NBA לעונת 2015/16. קר, שקבוצתו שברה את השיא של הבולס עם 73 ניצחונות בעונה, הוא המאמן הראשון מגולדן סטייט שזוכה בתואר מאז שעשה את זה דון נלסון בעונת 1991/2.

קר שלט בהצבעה, כאשר 64 קולות נתנו לו את המקום הראשון והוא גרף 381 נקודות בסך הכול מפאנל שכלל 130 כתבים ושדרים ברחבי ארה"ב. טרי סטוטס, המאמן שהוליך את פורטלנד לפלייאוף עם ארבעה שחקני חמישייה חדשים, סיים במקום השני עם 37 הצבעות למקום הראשון ו-335 נקודות בסך הכול. גרג פופוביץ', מאמנה של סן אנטוניו שזכה בתואר שלוש פעמים בעבר, סיים שלישי עם 166 נקודות.

תחת הדרכתו של סטיב קר ולוק וולטון, ששימש כמאמן זמני בעקבות פציעה של קר עד ינואר, הווריירס שברו את שיא הניצחונות בעונה הסדירה עם מאזן אדיר של 9:73 וגם קבעו את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה עם 0:24. גולדן סטייט שברה גם את שיא ניצחונות החוץ (34) לעונה וגם שיא הניצחונות הביתיים הרצופים (54, כולל 18 ניצחונות בסיום העונה שעברה). ללא סטפן קרי הכוכב הפצוע שלהם, גולדן סטייט וקר ינסו להשלים בליל רביעי עלייה לחצי גמר המערב עם 1:3 בסדרת הפלייאוף מול יוסטון.

החמישייה המובילה בהצבעה

סטיב קר (גולדן סטייט) 381 נקודות

טרי סטוטס (פורטלנד) 335 נקודות

גרג פופוביץ' (סן אנטוניו) 166 נקודות

דווין קייסי (טורונטו) 83 נקודות

בראד סטיבנס (בוסטון) 74

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully