וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה פיין: נפרדים מהשדרן המיתולוגי

26.4.2016 / 13:19

בתוכנית מיוחדת ברשת ג' שהוקדשה לפיין בהגשת קובי מנורה, התארחו דידי הררי, אבי משולם, לירון בן שמעון, שדרנית קול ישראל רויטל עמית, נועם גיל-אור, נתיב רובינזון, יגאל רביד, זהר סדן, ורד יפתחי גרין, שרון עידן, צ'רלי בוזגלו, יואב גינאי ואופיר אקוניס

יח"צ - חד פעמי

עשרות עמיתים אנשי רדיו, אמנים וחברים קרובים הגיעו היום (שלישי) לעשות כבוד לטוני פיין, שדרן הרדיו, העורך והמפיק המיתולוגי של רשת ג', שהודיע על פרישה מקול ישראל לאחר 40 שנה.

בתוכנית מיוחדת שהוקדשה לפיין בהגשת קובי מנורה, התארחו היום בצהריים דידי הררי שהחל את דרכו תחת פיין, אבי משולם, לירון בן שמעון, שדרנית קול ישראל רויטל עמית, נועם גיל-אור, נתיב רובינזון, יגאל רביד, זהר סדן, ורד יפתחי גרין, שרון עידן, צ'רלי בוזגלו, יואב גינאי ושר המדע אופיר אקוניס – שהודה כי הוא מעריץ של פיין.

פיין, שחוגג היום את יום הולדתו ה-65, עלה לישראל מאנגליה בגיל 25, ומאז החל לעבוד בקול ישראל. בין תוכניות המוסיקה הרבות שלו ניתן לציין את התוכנית המיתולוגית "חדש, חדיש ומחודש" אותה ערך והפיק במשך 18 שנה לצידה של המגישה שוש עטרי ז"ל. פיין גם ערך והפיק בשנים האחרונות את "באוויר" בה מושמעים שירים ישראלים חדשים. לפני כשנתיים קיבל מאגודת העיתונאים תל אביב את פרס תוכנית המוסיקה במסגרת פרסי הרדיו לעיתונות בכנס העיתונות באילת.

טוני פיין עם קובי מנורה. קול ישראל,
טוני פיין ואבי משולם/קול ישראל
טוני פיין עם אופיר אקוניס. קול ישראל,
טוני פיין ואופיר אקוניס/קול ישראל
טוני פיין ואבי משולם. קול ישראל,
טוני פיין וקובי מנורה/קול ישראל
טוני פיין ורויטל עמית. קול ישראל,
טוני פיין ורויטל עמית/קול ישראל
טוני פיין ומשה מורד. קול ישראל,
טוני פיין ומשה מורד/קול ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully