וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב חג עמוס בנתב"ג: 70 אלף נוסעים צפויים לעבור בשדה

21.4.2016 / 11:16

בימי החג יעברו בנתב"ג מיליון ומאה אלף נוסעים, עלייה של 14% בתנועת הנוסעים לעומת השנה החולפת. מוקדם יותר מסרה רשות שדות התעופה כי נרשמו הפרעות קשר שמקורן ברמאללה שעשויות לשבש את לוח הטיסות

עריכה: אביב אירגז

הפרעות קשר במרחב האווירי של ישראל שמקורן מרדיו רמאללה הפריעו היום (חמישי) לתדרי הטיסות בנמל התעופה בן גוריון. מגדל הפיקוח בנתב"ג נקט אמצעי זהירות מוגברים ומרווח בין הטיסות. על פי הודעת משרד התקשורת, אם יימשכו הפרעות התדרים, ייתכנו שיבושים בלוח הטיסות. אולם מרשות שדות התעופה נמסר כי הנמל פועל כרגיל.

נוסע שהגיע לנמל התעופה עם אשתו ושני ילדיו, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי טיסתו בכל זאת נדחתה: "אל על לא עונים לנו. לך תסביר לילדים שהטיסה נדחית בחצי יום ולא בשעה-שעתיים". יותר מ-70 אלף נוסעים יעברו בנמל התעופה בן גוריון היום, ערב חג פסח. בכל הפסח צפויים לעבור בנתב"ג מיליון ומאה אלף נוסעים, עלייה של 14% בתנועת הנוסעים לעומת השנה החולפת. רשות התעופה העמידה לנוסעים שעשו צ'ק אין מהבית תורי בידוק ביטחוני מיוחדים שיאפשרו שירות מהיר יותר.

כמו כן, בכניסה למתחם הדיוטי פרי הוצב פסל בדמותו של דוד בן גוריון שלדברי הרשות, מחכה לילדים ולמבוגרים לצילום סלפי משותף. במהלך החג יוצבו בנמל התעופה תערוכת גדולי הפיתוחים המדעיים של ישראל, וכן מיצגים אינטראקטיביים עבור ילדים ופעילויות משחק עבור פעוטות.

יעד הטיסה המוביל בקרב הנוסעים הוא טורקיה, שתשמש עבור רוב הנוסעים תחנת מעבר למזרח הרחוק או לארצות הברית. היעד השני בפופולריות שלו הוא ארצות הברית, ואחריה גרמניה, יוון ואיטליה.

עוד בוואלה! NEWS:
לא עוד "מחבל בודד": מה תהיה תגובת ישראל לפיגוע של חמאס?
מיוחד לוואלה! NEWS: הנשיא לשעבר פרס מברך את המלכה אליזבת
סטודנט בהרווארד לציפי לבני: "איך ייתכן שאת כל כך מסריחה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה עם בן גוריון לפני הטיסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון ראשון: 10:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully