וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בן-רובי מצטרף לתאגיד השידור החדש

13.4.2016 / 10:41

בן-רובי משמש כעורך ומגיש בתחנה הצבאית, ומנהל את מחלקת השידורים שלה. לאחרונה הצטרפו לתאגיד השידור הציבורי החדש שמעון אלקבץ, דינה לניר ואלעד טנא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמח להמשיך בתפקידי ניהול בשידור הציבורי". עומר בן רובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי תשע שנים בהנהלת גל"צ וגלגלצ, עומר בן-רובי יעזוב בחודש הבא את התחנה הצבאית, ויצטרף לצוות ההקמה של תאגיד השידור. בן-רובי (39) עורך ומגיש שידורי חדשות ומוזיקה, עומד מאחורי מיזם "ארון השירים היהודי" ומנהל את מחלקת השידורים של גל"צ.

בעבר שימש בן-רובי כעורך החדשות הראשי של התחנה, כמפיק הראשי של גלגלצ, כסגן מנהלת התחנה וניהל את קורסי גל"צ להכשרת העיתונאים החדשים. בתחילת דרכו היה כתב ב"ידיעות אחרונות", ראש דסק חדשות ב-ynet וכתב תרבות בחדשות 10.

מפקד גל"צ, ירון דקל, מסר: "השידור הציבורי חשוב מאוד בישראל, ועל כן אני שמח שהתאגיד החדש זוכה בעומר בן-רובי, איש מצוין וראוי מאוד, שבצער רב אני נפרד ממנו. אני בטוח שיכולותיו הגבוהות וניסיונו של עומר יסייעו רבות לתאגיד. עומר סייע רבות להצלחתה של גל"צ במהלך השנים, ובמיוחד אזכור לו לכף זכות את תרומתו הרבה לשינוי פני מהדורות החדשות שהשקנו לפני כשלוש וחצי שנים. אני מאחל לו ברכה והצלחה בתפקיד החדש. הצלחת השידור הציבורי היא גם הצלחתנו".

מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, אמר: "מדובר בחיזוק משמעותי לשידור הציבורי המתגבש. אנו מחפשים אנשים אמיצים, הגונים, חרוצים ויצירתיים - ובן-רובי מאגד בתוכו את כל התכונות האלה".

בן-רובי מסר: "גל"צ וגלגלצ הן עבורי בית ומשפחה. אני מודה לירון דקל ולחבריי וחברותיי שם על שנים נהדרות של עשייה משותפת למען שידור ציבורי איכותי ומוביל. שמח להמשיך בתפקידי ניהול בשידור הציבורי וגאה על שהנהלת התאגיד בחרה בי להימנות על צוות ההקמה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully