וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לקארול ב-3:3 בין ווסטהאם לארסנל, סיטי ניצחה, צ'לסי הפסידה

הדרבי הלונדוני סיפק דרמה ושם קץ לחלומות האליפות של התותחנים, נאסרי העניק 1:2 לסיטי על ווסט ברומיץ'. הידינק רשם הפסד ליגה ראשון כשהבלוז נכנעו 1:0 לסוונסי, וילה ירדה מעשית

one

המחזור ה-33 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם הדרבי הלונדוני הלוהט בו ווסטהאם וארסנל נפרדו ב-3:3 שסתם את הגולל על סיכויי האליפות של התותחנים. מנצ'סטר סיטי התקרבה עם 1:2 על ווסט ברומיץ', צ'לסי הפסידה 1:0 אצל סוונסי ואילו אסטון וילה ירדה מעשית אחרי הפסד 2:1 מול בורנמות'.

אנדי קארול חוגג/רויטרס

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ווסטהאם - ארסנל 3:3

חלום האליפות של ארסנל הגיע לקצו אחרי דרמה אדירה בדרבי הלונדוני מול הפטישים. אלכס איוובי אמנם בישל פעמיים למסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס, ונראה היה שהשחקנים של ארסן ונגר נמצאים בשליטה, אבל אנדי קארול, שהתעסק בעימותים עם לורן קוסיילני בפתיחה, הגיב עם צמד בזק לפני ההפסקה והשלים מהפך עם שלושער ראשון שלו בדקה ה-52. קוסיילני ענה לו עם שוויון שקבע חלוקת נקודות. ארסנל שלישית עם 59, ווסטהאם שישית עם 52.

דקה 14: אחרי דקות חמות וכסאח בין קארול לקוסיילני, ווסטהאם חגגה, אך השער החוקי לא אושר. לאנסיני נגח מקרוב אל הרשת של אוספינה אחרי מספרת של קארול, אבל השופט פסל את השער בטענת נבדל. ההילוך החוזר הראה שביירין שבר את הקו והשער היה צריך להיחשב. ווסטהאם קופחה.

דקה 18: גול! איוובי הכניס כדור עומק נפלא לאוזיל, ומלך הבישולים לא התבלבל מול אדריאן וכבש את השמיני שלו העונה בכל המסגרות. 0:1 לארסנל.

דקה 35: גול! יופי של שער. איוובי קיבל כדור מרחק 30 מטרים מהשער והקפיץ נהדר לעבר אלכסיס, שהשתלט היטב ובעט בימין לפינה הרחוקה. 0:2 לארסנל.

דקה 44: גול! המארחת לא אומרת נואש. קרסוול הרים כדור מצוין מצד שמאל וקארול הגבוה נגח בעוצמה אל הרשת. ווסטהאם צימקה ל-2:1.

דקה 45+2: גול! קאמבק תוצרת קארול. החלוץ נבלם בניסיון הראשון שלו בתוך הרחבה, אבל בשני ניתב את הכדור פנימה במספרת צדדית נאה והקפיץ את אוהדי ווסטהאם. 2:2 בהפסקה.

דקה 50: פאייה חוגג מהפך... אבל השער שלו נפסל. הפעם זה בצדק, אחרי שקארול תפס את קוסיילני ומנע ממנו להגיע לכדור.

דקה 52: גול! עכשיו המהפך הושלם, ועל כולו חתום קארול. אנטוניו הגביה לרחבה וקארול עלה מעל השומר שלו כדי לנגוח פנימה מקרוב, בעזרת הסטה של ביירין. 2:3 לארסנל.

* קארול השלים שלושער תוך שמונה דקות - בדיוק כמו שעשה אגוארו העונה. רק מאנה, פאולר ודפו עשו זאת בזמן מהיר יותר בפרמיירליג.

דקה 68: כמעט השוויון של ארסנל. הגנת ווסטהאם הרחיקה כדור קרן לרגלי מונריאל שבעט כדור חזק מ-16 מטרים וכבר הכניע את אדריאן, אבל לאנסיני עמד על קו השער והציל.

דקה 70: גול! הפעם אין לא יכול היה למנוע את השוויון. וולבק פרץ לרחבה והשאיר לאוזיל שהעביר רוחב. וולבק רק נגע ודווקא הבלם קוסיילני התמקם ברחבה והרשית. ארסנל איזנה ל-3:3.

לורן קוסיילני שחקן ארסנל. רויטרס
השווה ל-3:3. לורן קוסיילני/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 1:2

הראש אולי בגומלין מול פריס סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות, אבל הסיטיזנס עוד צריכים להבטיח את המקום בין ארבע הראשונות באנגליה ועשו זאת בעזרת ניצחון ביתי. סמיר נאסרי, שחזר לאחרונה מפציעה ופתח בהרכב לראשונה מאז ספטמבר, הכריע את המשחק בדקה ה-66 עם שערו השני העונה וביסס את מנצ'סטר סיטי במקום הרביעי. סטפן ססניון העלה את ווסט ברומיץ' ליתרון עם בעיטה חזקה לרשת של ג'ו הארט בדקה השישית, אבל סרחיו אגוארו השווה בפנדל (19) ולאחר שנבלם פעמיים הגיע נאסרי שהשלים מהפך.

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חוזר לעניינים. סמיר נאסרי/GettyImages

סוונסי - צ'לסי 0:1

המשחק הזה קבע כמעט סופית שני דברים: שסוונסי לא תרד העונה ושצ'לסי לא תגיע לאירופה, לפחות לא דרך הליגה. חוס הידינק ספג הפסד ליגה ראשון מאז החליף את מוריניו, אחרי 15 משחקים, בעוד הברבורים רשמו ניצחון ראשון על הבלוז בליגה, במפגש העשירי בין הקבוצות. גילפי סיגורדסון האיסלנדי המצוין הכריע עם בעיטה מהאוויר מתוך הרחבה בדקה ה-25.

גילפי סיגורדסון סוונסי חוגג. GettyImages
הנחיל להידינק הפסד ליגה ראשון. סיגורדסון/GettyImages

אסטון וילה -בורנמות' 2:1

ההפסד של נוריץ' קבע שאסטון וילה עוד לא ירדה רשמית, אבל היא בהחלט ירדה מעשית כאשר נותרו 15 נקודות בקופה והיא בפיגור 15 מנוריץ' ועם יחס שערים מינוס 41 לעומת מינוס 22. סטיב קוק, בשער גדול עם העקב (45) וג'ושוע קינג (74) כבשו לצ'ריז המפתיעים, שממשיכים בריצה המצוינת בחצי השני של העונה. ג'ורדן איוו רק צימק (85).

אוהדי אסטון וילה מוחים. רויטרס
אוהדי וילה מוחים/רויטרס

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - נוריץ' 0:1
לפאלאס: ג'ייסון פאנצ'ן (68)

סאות'המפטון - ניוקאסל 1:3
לסאות'המפטון: שיין לונג (4), גרציאנו פלה (38), ויקטור ווניאמה (55). לניוקאסל: אנדרוס טאונסנד (65)

ווטפורד - אברטון 1:1
לווטפורד: חוסה הולבס (45+1). לאברטון: ג'וש מקארת'י (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully