וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש לתמנון: "אנחנו כאן, ונותנים פייט"

7.4.2016 / 9:24

רשת האופנה 'תמנון' שבדרך כלל ממעטת בפרסומים ולא עובדת עם פרזנטורים מפורסמים, מעלה הילוך ויוצאת בקמפיין פרסומי מתריס

בימים הקרובים תשיק רשת תמנון קמפיין חדש שנועד לחדד את ייחודה של החברה מול מתחרותיה בענף. סיסמת הקמפיין החדש היא "אנחנו כאן, ואנחנו נותנים פייט" – סיסמא שנועדה להדגיש שתמנון היא מותג אופנה מוביל למרות נוכחותה המועטה בזירת הפרסום.

במסגרת הקמפיין ישודרו סרטונים בהם בחורה הלבושה בבגדי המותג חולפת על פני חנויות אופנה בהן עומדות דמויות המרמזות על הרשתות המתחרות, כמו אישה שועל (מוכרת בפוקס), פידל קסטרו (קסטרו), איש עם ראש נשר (אמריקן איגל) ואפילו בחורה עם ראש ברבור (מרמז על בר רפאלי להודיס ואורבניקה). הדמויות בסרטון רואות את הבחורה של 'תמנון' ועל פניהם ניתן לראות הבעת השתהות, קינאה ופליאה.

ברוך ריינר, בעלים ומנכ"ל רשת 'תמנון' אמר כי "אנו פועלים בישראל כבר המון שנים, ושומרים על פופולריות גבוהה בקרב הציבור. זאת למרות שאנו לא עובדים עם פרזנטור מפורסם, לא עורכים השקות נוצצות, וממעטים בפרסומים. הלקוחות שלנו מכירים אותנו ואוהבים אותנו בזכות כך שאנו מציעים להם מחירים מעולים בעבור אופנה איכותית וטרנדית.

הקמפיין החדש מגיע כדי להזכיר לרשתות הישראליות את מה שהן כנראה שכחו לאורך הדרך מרוב הסחות. בסופו של דבר המשימה שלנו היא להלביש את הקהל הישראלי במחירים הוגנים לכל כיס. אנחנו מביאים ללקוחות שלנו בדיוק את הפריטים שהם אוהבים ושמתאימים במיוחד עבורם, ולא עבור בר רפאלי, שלומית מלכה או עבור קהל אמריקאי בכלל. אנו פונים ללקוח הישראלי, שמחפש בגדים מחמיאים, והלקוחות שלנו יודעים להעריך זאת. אנחנו כאן, מדורגים גבוה מאוד, ואין לנו שום כוונה להיעלם".

יהב דרייזין, משנה למנכ"ל במשרד הפרסום JWT אמר כי "הקמפיין החדש של תמנון הוא המשך לאסטרטגיה השיווקית של המותג למצב עצמו כאלטרנטיבה נחשקת מבחינה אופנתית ומשתלמת לרשתות האופנה המתחרות. בניגוד ליתר מותגי האופנה המייצרים בולטות תקשורתית בעיקר ע"י פרזנטורים נוצצים ויקרים אנחנו מצאנו דרך קריאטיבית ומפתיעה להפוך את המתחרות עצמן לפרזנטוריות שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • תמנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully