וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל פוטר מוולנסיה, פאקו אייסטרן יאמן עד לסיום העונה

המאמן האנגלי שילם את המחיר על הכישלון והתוצאות המאכזבות בליגה הספרדית, ועוזרו, שהוביל את מכבי תל אביב לטרבל בעונה שעברה קיבל את המושכות: משחק הבכורה של פאקו: מול לאס פלמאס

one

אחרי שלל תוצאות מאכזבות ויכולת חלשה על כר הדשא, גארי נוויל פוטר הערב (רביעי) ממשרתו כמאמנה של ולנסיה. כך הודיע היום המועדון באתר הרשמי שלו. מי שיחליף את נוויל בתפקיד הנחשק עד סוף העונה יהיה לא אחר מאשר פאקו אייסטרן, מאמנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת.

פאקו מונה לעוזרו של נוויל במהלך העונה בתקווה שהוא יסייע לו לצאת מהמצב הרע אליו הקבוצה נקלעה וכעת הוא מקבל את המושכות אחרי ששימש כעוזר המאמן בקבוצה בין השנים 2001 עד 2004 ועזר לקבוצה לזכות בשתי אליפויות וכן בגביע אופ"א.

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
ינסה להוציא את ולנסיה מהבוץ. פאקו/רויטרס

כמאמן ראשי, פאקו הוליך את מכבי תל אביב לטרבל בשנה שעברה, כאשר את העונה הנוכחית פתח בסנטוס לגונה המקסיקנית אך עזב אותה אחרי תקופה קצרה. משחק הבכורה של פאקו כמאמן ולנסיה יהיה בחוץ מול לאס פלמאס העולה החדשה, אך לאחר מכן מצפים לו שני משחקים קשים מאוד מול סביליה בבית ולאחר מכן בקאמפ נואו מול ברצלונה.

תחת גארי נוויל כמאמן, ולנסיה השיגה תוצאות מאכזבות מאוד והידרדרה עד למקום ה-14. ההחלטה לפטר את המאמן האנגלי הגיעה אחרי רצף של שלושה הפסדי ליגה רצופים, כולל שלושה הפסדי בית רצופים לאתלטיק בילבאו, אתלטיקו מדריד וסלטה ויגו. כמאמן ולנסיה נוויל השיג שלושה ניצחונות בלבד לעומת שמונה הפסדים וחמש תוצאות תיקו. במהלך המשחקים האלו ולנסיה כבשה 15 שערים בלבד לעומת 25 שספגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully