וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בטייוואן: אדם ערף את ראשה של ילדה בת 4 באמצע הרחוב

תושבי המדינה, שנחשבת לשנייה הבטוחה ביותר בעולם, מודאגים מרצח הילדה, שאירע באמצע הרחוב כשרכבה על אופניים לצד אמה. הרוצח: מובטל בעל היסטוריה של עבירות סמים

צילום: רויטרס

גבר כבן 40 ערף אתמול (שני) את ראשה של ילדה בת ארבע בטייוואן. הוא גרר אותה מהאופניים שעליהם רכבה וערף את ראשה בסכין קצבים. לאחר המקרה, הקיפו המונים את החשוד, בעודו מובל לתחנת המשטרה, ותקפו אותו באגרופים. זהו רצח נוסף בגל פשיעות אקראיות מדינה, השלישי נגד ילדים בארבע השנים האחרונות.

יממה לאחרה המקרה, התושבים במדינה חוששים. "האם לא הצליחה להגן על בתה, אפילו שעמדה בדיוק בסמוך אליה", סיפרה ל-BBC לינדי וואנג, אם לשלושה. ברקע הרצח המחריד אתמול, צעיר בן 28 דקר היום שוטר ששאל מדוע הוא נמצא ברכבת עם סכין בשר. סוג זה של פשעים לא היה נפוץ באי, המדורג במקום השני בעולם במידת הביטחון, לאור שיעור הפשיעה הנמוך במדינה.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיאת העליון על הביקורת נגד בג"ץ: "נמשיך בדרכנו ללא מורא"
בנט ממשיך במגמה: חוקר יהדות יקבע את התכנים במערכת החינוך
טרנסג'נדרית מסרבת להתגייס מטעמי מצפון: "לא יודעת לאיזה כלא אכנס"

החשוד בעריפת ראשה של בת 4 בטאיוואן מובל על ידי השוטרים בטאייפי. רויטרס
החשוד בעריפת ראשה של בת הארבע בטייוואן, אתמול/רויטרס

הואנג צונג-ג'ן, סגן מפקד משטרת טייוואן, אמר ל-BBC: "זו לא בעיית פשיעה, זו בעיה חברתית". החשוד הוא בעל היסטוריה של עבירות סמים, מובטל שביקש בעבר טיפול בבית חולים פסיכיאטרי. "אנחנו צריכים לשאול את עצמנו אם יש מספיק משאבים כדי לעזור לחולי הנפש ולמובטלים", אמר הואנג.

הוא הבהיר כי הטיפול במניעת הפשיעה במדינה הוא טוב וכי שיעור הפשיעה ירד באופן משמעותי. לדבריו, בשנה שעברה הוא הגיע לרמתו הנמוכה ביותר אי פעם. ואולם, גם דברים אלו לא עזרו להרגיע את האווירה ברחוב. לאחר הרצח, המחוקקים בפרלמנט מיהרו להעלות הצעת חוק לפיה רציחות מסוג זה של ילדים – יחויבו בעונש מוות.

טייוואן עמדה תחת ביקורת בינלאומית על כך שהיא עדיין משמרת את עונש המוות, אך רוב העם תומך בכך, וההתקפה האחרונה גרמה לחלק מהאנשים לבקש את השימוש בו באופן נרחב יותר. "בעבר, חוקי עונש המוות שלנו היו מאוד נוקשים", אמרה ל-BBC לינדי וואנג, תושבת טייוואן. "לא היה תהליך ארוך של ערעורים לבית המשפט וההוצאות להורג שודרו בטלוויזיה. כיום עבריינים יודעים שתהיה מחאה, והם יישארו בכלא על חשבון משלמי המסים למשך שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנדרטה לזכרה של בת ה-4 שנרצחה בטאיוואן. רויטרס
האנדרטה לזכר הילדה שנרצחה, סמוך למקום האירוע/רויטרס

ההתקפות בשנים האחרונות – רצח ילדה בבית ספר יסודי, הריגת ילד בשירותים ציבוריים, מסע דקירה ברכבת התחתית שהביא לרצח ארבעה – בוצעו כולם על ידי גברים צעירים והעלו שאלות לגבי חינוך בני הנוער.

יש הסבורים שהחינוך לערכים נזנח על ידי ההורים, וכי מופעל עליהם לחץ גדול מדי להצליח. כך, בעוד שתחנות הטלוויזיה שידרו סרטונים משפחתיים של הילדה בת הארבע, כשהם מכנים אותה בשם החיבה "נורה קטנה" בגלל אישיותה המאירה, אזרחים רבים מפחדים שפשע כזה יתרחש שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully