וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיע לו צל"ש": החייל היורה תועד לוחץ את ידו של מרזל בזירה

28.3.2016 / 5:00

זמן קצר לאחר הפיגוע בחברון, תיעדו מצלמות "בצלם" את פעיל הימין ניגש לחייל החשוד ברצח המחבל ומברכו לשלום, בעוד זה טופח בתגובה על זרועו. מרזל, שלא ידע אז על מעשי החשוד, שיבח אותו: "לו הייתי יודע שהוא ירה במחבל, הייתי גם מחבק ומנשק אותו"

צילום: "בצלם", עריכה: מתן חדד

"אם הייתי יודע שהחייל הוא זה שהרג את המחבל, הייתי גם מנשק אותו וגם מחבק אותו" - כך מסר הלילה (שני) פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל, בעקבות פרסום סרטון של ארגון "בצלם" שבו תועד לוחץ את יד החייל החשוד שירה למוות במחבל פלסטיני פצוע, זמן קצר לאחר התקרית. "כל מי שהורג מחבל, מגיע לו צל"ש", הדגיש.

בתיעוד נראה מרזל ניגש לחייל ולוחץ את ידו, בעוד זה טופח בתגובה על ידו. ברקע נראה פינוי גופת המחבל מזירת הפיגוע. לדבריו של מרזל, הוא הגיע למקום כדי "לחזק את החיילים הגיבורים", ולא הכיר קודם לכן את החייל החשוד ברצח. "אני אוהב את כל החיילים, ולוחץ ידיים לכולם, ולא מתכוון להתנצל על זה", מסר.

לקריאה נוספת:
יהודה גליק על סערת החייל היורה: "לא אהבתי שהפכו אותו לגיבור לאומי"
"מבוקש": איומים על חיי החייל החשוד ברצח המחבל הפצוע בחברון
אמו של החייל היורה ליעלון: "גם אתה וידאת הריגה במחבל ולא הפקירו אותך"

תיעוד חדש: החייל לוחץ יד לפעיל הימין ברוך מרזל בעת פינוי גופת המחבל שנורה בחברון. ספק 500
"אוהב את כל החיילים". מרזל לוחץ את יד החייל/ספק 500

בסרטון אחר שנחשף היום, המתעד את הרגעים שקדמו לתקרית הירי, נראים הלוחמים בשכונת תל רומיידה מסתובבים ליד המחבל השרוע על הכביש, ובשלב מסוים אף נראה לוחם כשהוא קושר את שרוכי נעליו בסמוך לפלסטיני הפצוע. כמו כן, אחד המתנחלים המתגוררים ביישוב היהודי בחברון תועד כשהוא נוגע במחבל.

הלוחם החשוד ברצח נצפה מסייע לאחד החיילים שנפצעו בפיגוע, בטרם ירה בראשו של עבד אל-פתאח א-שריף. לפי פרקליטו של החייל, הוא סבר שעל גופו של המחבל יש חגורת נפץ, אך לפי גורם צבאי רשמי, מפקדים שהיו בזירה כבר וידאו שהוא אינו נושא עליו מטען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully