וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: דיאור פישר שוחרר מהפועל ירושלים, ג'ייק כהן יצטרף?

25.3.2016 / 13:57

הסנטר שהצטרף לאלופה בתחילת העונה, עוזב אחרי סיכום שהקבוצה נעתרה לבקשתו: "הבקשה הגיעה על רקע סיבות אישיות". העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות ו-5 ריבאונדים. הסנטר מועמד לחזור ארצה

one

דיאור פישר עזב את הפועל ירושלים. האלופה הודיעה היום(שישי) על שחרורו של הסנטר האמריקאי שחתם הקיץ במועדון אך ביקש לעזוב בשל סיבות אישיות ונענה בחיוב. כזכור, ירושלים החתימה לפני פחות מחודש את איליי הולמן הסנטר האמריקאי שנכנס לעמדה של פישר ויקבל את הדקות שלו במשחקים שנותרו לקבוצה עד תום העונה.

הקבוצה הוציאה הודעה שמסבירה את שחרורו: "הפועל ירושלים נעתרה לבקשתו של דיאור פישר להשתחרר באופן מיידי מהקבוצה. בכך בטלים כל ההסכמים העתידיים עם השחקן. הבקשה של השחקן הגיעה על רקע סיבות אישיות והוא ימריא בחזרה לארה"ב בימים הקרובים. הפועל מודה לדיאור על התקופה שלו איתנו ומאחלת לו את מירב ההצלחה בהמשך".

בגזרת יותם הלפרין, בין הפועל ירושלים להלפרין הועברו טיוטות חוזה. בהפועל ירושלים מאמינים כי בקרוב תהיה חתימה רשמית בין הצדדים. גורם בירושלים אמר : "יש לסכם עוד עם יותם לגבי סעיפי היציאה. אני מאמין שזה ייסגר בקרוב מאוד . יותם ימשיך אצלנו".

דיאור פישר על ספסל הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עוזב מוקדם מהצפוי. פישר/ברני ארדוב

פישר (2.11, 34) צורף לירושלים בקיץ וחזר לקדנציה שנייה בישראל, אחרי שהצטיין במכבי תל אביב בין 2008 ל-2010. במהלך השנים פישר, שהתחתן עם ישראלית, קיבל אזרחות ואף לבש את מדי הנבחרת ביורובאסקט בקיץ האחרון. במהלך הקריירה הארוכה שלו פישר שיחק גם באולדנבורג הגרמנית, בברי הבלגית, בריאל מדריד, ילבאו, דונייצק, באמברג וקאזאן. מפתיחת העונה פישר מתקשה להיכנס לכושר וסובל מפציעות ומשברים, כשהאחרון שבהם בא בעקבות מות אביו. במשחק האחרון מול מכבי תל אביב פישר כלל לא שותף. ב-19 משחקים בליגת העל העונה העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.5 חסימות.

במקביל, בהפועל ירושלים בודקים אפשרות להחזיר את ג'ייק כהן. בקבוצה החתימו את כהן בקיץ לשלוש שנים והשאילו אותו בעונה הראשונה לאריס סלוניקי, כפי שנקבע בחוזה. בקבוצה מאמינים כי יהיה ניתן לשחררו ולהנחיתו בבירה. כהן מיוצג על ידי הבן של ארן תלם, מבעלי הפועל ירשלים. על צירופו של כהן, אם וכאשר, תודיע הקבוצה לפני המשחק מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully