וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברית קשה שפה: "אלף סליחות" - בדקנו את סירי בעברית. צפו

שי מזרחי

25.3.2016 / 8:59

אפל השיקה השבוע את עדכון 9.3 למערכת ההפעלה שלה לניידים iOS, ואיתו גם את הגרסה העברית של סירי. איך מתקינים אותה, איך מכיילים אותה ומה היא יודעת לעשות? יצאנו איתה לסיבוב מקוון וחזרנו לצערנו בדיוק לאותה הנקודה

וואלה TECH

ביום שני ערכה אפל אירוע גדול וחשפה את אייפון SE החדש, אייפד פרו מוקטן וגם את עדכון 9.3 למערכת ההפעלה שלה לניידים iOS. בין החידושים שהציגה אפל בעדכון האחרון גם בשורה משמחת לקהל הישראלי - סירי בעברית.

אחרי תקופת בטא לא קצרה בשפת הקודש נראה שאפל השיקה הפעם מוצר לא בשל בעליל. אמנם סירי יודעת לזהות מילים בעברית אבל היא לא תמיד מצליחה להבין מה רוצים ממנה. היא לא מצליחה להתחבר ליותר מדי מאגרי מידע וקשה לה לענות על שאלות שבאנגלית היא הייתה שולטת בהן.

באופן כללי נראה שהגרסה המגוירת של העוזרת האישית המפורסמת של אפל לא מצליחה להתבטא בחופשיות, המילים שלה משובשות והיא לא יודעת יותר מדי פרטים על ישראל או אנשים מפורסמים במדינה.

היא הצליחה לקבוע לנו פגישה, בצורה די מרשימה, לחייג לאיש קשר ולהגיד לנו האם לקחת מטריה מחר לעבודה אבל התקשתה מאוד לתקשר בצורה משביעת רצון. וגם כנראה תופתעו כשתשמעו מה היא עונה כששואלים אותה "מי ראש הממשלה?".

סירי בעברית. מערכת וואלה!
עדיין לא מספקת את הסחורה כמו שצריך בעברית./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully