וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אילנה ברקוביץ' ואריק בנאדו נפרדים

16.3.2016 / 17:35

אחרי שבע שנות נישואים נוצצות וילד משותף, המגישה לשעבר ומאמן הכדורגל הבינו שעדיף להם לחוד והחליטו להפריד כוחות. מקורבים מספרים שאולי עוד יש סיכוי לקאמבק. וואלה! סלבס ביוש

אילנה ברקוביץ', אריק בנאדו. אביב חופי
ביוש. אילנה ואריק/אביב חופי

נראה שגל הפרידות מתחיל לפקוד את הביצה המקומית. אחרי שוואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם על הפרידה של גפן ברקאי ועמית פרקש, עכשיו קבלו פרידה נוספת וקצת יותר כואבת, כי אילנה ברקוביץ' ואריק בנאדו החליטו להפריד כוחות.

אחרי שבע שנות נישואים וילד מתוק, החליטו המגישה במיל' ומאמן הכדורגל שעם כל הכבוד לאהבה, הבעיות ביניהם גדולות יותר והחליטו לנתק את הקשר ולהיפרד כידידים. "היו להם הרבה חילוקי דעות", סיפרו מקורבים, "אז הם פשוט החליטו שהכי טוב עבורם, הוא להיפרד".

רוצים עוד רכילות?
צה"ל vs צבא האמת: בנימין נתניהו נגד שי חי
גל גדות מביכה את ג'ימי קימל: "איך השדיים שלי?"

אריק בנאדו, אילנה ברקוביץ'. אביב חופי,
אולי קאמבק?/אביב חופי

עם זאת, נראה כי הפרידה לא סופית, מאחר וחברים של השניים מספרים כי הם עדיין אוהבים וקיים סיכוי שהזמן בנפרד יגרום לשניהם להבין שעדיף להם ביחד. אז יש סיכוי לאהבה?

כזכור, אלו הם לא הנישואים הראשונים של ברקוביץ', שכונתה 'הו אילנה' על ידי בעלה הראשון, אביב גפן. היא ניהלה מערכת יחסים גם עם המוזיקאי, אוריה גזית, ממנו יש לה בן העונה לשם הילל. ב-2009, היא ובנאדו נישאו לאחר שנתיים של זוגיות נוצצת וב-2011 נולד בנם אסא.

וואלה! סלבס נפרדה ממוכר הגלידה, לאחר שהפסיק לעשות לה הנחה.

מה דעתכם על הפרידה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully