וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטי פיינברג, מגישת חדשות 10 לשעבר, הלכה לעולמה

וואלה ברנז'ה

10.3.2016 / 12:03

נטי פיינברג, מגישת חדשות ערוץ 10 לשעבר, הלכה לעולמה בגיל 38 בבית חולים בבודפשט, לאחר שהתמוטטה במפתיע. לפני מספר חודשים עברה להונגריה, שם ערכה תכנית טלוויזיה איראנית. מנכ"ל ערוץ 10: "אדם עם חיוך טוב שנפרש במשך שעות בדסק החדשות"

נתי פיינברג. מתוך עמוד הפייסבוק של נתי פיינברג ז"ל, צילום מסך
נטי פיינברג ז"ל/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של נתי פיינברג ז"ל

נטלי פיינברג, לשעבר עורכת ומגישה בחדשות ערוץ 10, הלכה לעולמה בגיל 38 בבית חולים בבודפשט שבהונגריה.

פיינברג עבדה כמבזקנית חדשות 10 בתחנות הרדיו האיזוריות, ובהמשך הצטרפה כמגישת מבזקים מעל מסך חדשות 10. לפני מספר חודשים עזבה את הערוץ ועברה להונגריה, שם ערכה תכנית טלוויזיה איראנית. ארונה יגיע בקרוב לישראל ותובא למנוחות בנהריה.

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10, שלח מוקדם יותר הודעה לעובדי החברה: "בצער רב אני נאלץ להודיע על מותה של חברתנו היקרה נטי פיינברג. נטי, שימשה במשך שנים כעורכת חדשות וכמגישה, בעיקר בשידורי הרדיו של חדשות 10 – אדם עם לב ונשמה גדולים, וחיוך טוב שנפרש במשך שעות בדסק החדשות שאותו אהבה כל כך. לאחרונה נפרדנו זמנית מנטי, שיצאה לקחת חלק בפרויקט טלוויזיוני בהונגריה. בשעות האחרונות הלכה נטי לעולמה בבית חולים בבודפשט, לאחר שבמפתיע התמוטטה. ארונה של נטי יגיע בקרוב לישראל, והיא תובא למנוחות, ככל הנראה בנהריה. כולנו משתתפים באבלה הכבד של המשפחה, יהי זכרה הטוב של נטי ברוך".

"אנחנו כולנו מאוד כואבים, זה בא לנו בהפתעה, אף אחד לא ציפה שבגיל 38 היא תלך", ספד לה ניב גלבוע, עיתונאי חדשות 10, בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "נכון שעכשיו היא היתה בהפקה בבודפשט. תמיד הדלת היתה פתוחה עבורה בחזרה לערוץ 10. כשהייתי מנהל הרדיו עשיתי לה את האודישנים ומיניתי אותה כקריינית של חדשות אצלנו, לאחר שהיא עבדה ברדיו האיזורי. היא היתה קריינית נפלאה עם קול מלטף, שהמאזינים של חדשות 10 ברדיו האיזורי מאוד אהבו. היא היתה עורכת מוכשרת שידעה גם לכתוב, גם לערוך ולהכין מהדורות חדשותיות וקצביות. ומעבר להכל, היא היתה בנאדם. אין אדם אחד שלא אהב אותה במערכת. הבוקר כשנודע לנו על המקרה כולנו ממש הרגשנו אבדן עמוק וצער".

חברה הקרוב אורי שבתאי, לשעבר מנהל הרדיו של חדשות 10, סיפר: "היא הייתה מלאך בדמות אדם. הכרנו ברדיו צפון לפני 16 שנה והפכנו חברים בן לילה. לפני 8 שנים קיבלתי אותה לעבודה בחדשות 10 והיא התקדמה מאד בזכות כשרון ענק. בחודש האחרון היא הייתה מאושרת מעין כמוה והלב נשבר שדווקא כעת היא עזבה אותנו. אני בטוח שהנשמה הגבוהה שלה תעלה גבוה גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully