וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מיפו: "פלסטיני גאה" שחזר בסוף השבוע מעלייה לרגל למכה

שני הפלסטינים שביצעו את פיגועי הדקירה בפתח תקווה וביפו הם צעירים תושבי אזור קלקיליה. אחד מהם ציין היום את יום הולדתו. בשאר מוחמד מוסאלחה פרסם אתמול תמונה מביקורו באתר הקדוש לאסלאם - והיום הגיבו חבריו: "אללה ירחם עליך"

צילום: מאצ'י הוף, יותם רונן, דוד קורן; עריכה: מתן חדד

בשאר מוחמד מוסאלחה, המחבל שביצע היום (שלישי) את פיגוע הדקירה ביפו, חזר בסוף השבוע מביקור במכה ובמדינה שבערב הסעודית, למטרות עלייה לרגל. מוסלאחה הוא בן 22, תושב הכפר חיג'ה שבקלקיליה. אדם אחד נהרג ותשעה נפצעו לאחר שדקר אותם באזור הטיילת.

אתמול הוא פרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה מהכעבה, האתר הקדוש ביותר לאסלאם, בצירוף המילים: "אללה, למראך תבכה האבן, לא רק האדם". חבריו הגיבו אמש לפרסום בברכות על השלמת העלייה לרגל, שממנה שב ככל הנראה ביום שבת, ואילו היום, לאחר פרסום שמו, התרבו התגובות בנוסח "אללה ירחם עליך". בדף הפייסבוק שלו, תיאר את עצמו מוסאלחה כ"פלסטיני גאה".

עוד בוואלה! NEWS:
הפצוע בפיגוע בפתח תקווה: "חשבתי שאמות, הבנתי שאני חייב להיאבק במחבל"
תיעוד: המחבל מיפו נמלט מהשוטרים - ונורה למוות בתום מרדף בטיילת
המפכ"ל אלשיך בזירת הפיגוע ביפו: "אין קשר בין שלושת הפיגועים"

בשאר מוחמד מסלאחה. פייסבוק, אתר רשמי
מוסאלחה/אתר רשמי, פייסבוק

"אללה, למראך תבכה האבן, לא רק האדם"

המחבל שביצע את הפיגוע בפתח תקווה, שבו נפצע אדם אחד באורח בינוני, הוא עבד א-רחמן מחמוד רדאד, תושב הכפר זאוויה שבאזור סלפית, בן 17. ברשת "אל-קודס" הפלסטינית דווח כי היום חל יום הולדתו.

בכלי התקשורת הפלסטיניים דווח על פשיטות שביצעו כוחות הביטחון הישראליים באזור בתיהם של שני המחבלים, שניהם באזור קלקיליה שבצפון הגדה המערבית. צו איסור פרסום הוטל על פרטיו של המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים. מהמשטרה נמסר כי שלושת המחבלים הם שוהים בלתי חוקיים.

ארגון חמאס בירך על שלושת הפיגועים, ומסר בהודעה רשמית: "אנחנו מברכים על פיגועי הגבורה של היום, בתל אביב (פתח תקווה), בירושלים וביפו. אנו רואים בהם סימן לכשלון כל הניסיונות לחיסול האינתיפאדה, שתמשיך עד להשגת מטרותיה". ברשתות החברתיות, התגית "שלושת הנוקמים" הפכה נפוצה בדיווחים על סדרת הפיגועים היום.

השתתף בהכנת הידיעה: שמעון סימן-טוב

עבד א-רחמן מחמוד רדאד, מבצע פיגוע הדקירה בפתח תקווה, 8 בפברואר 2016. טוויטר, צילום מסך
רדאד/צילום מסך, טוויטר
עבד א-רחמן מחמוד רדאד, מבצע פיגוע הדקירה בפתח תקווה, 8 בפברואר 2016. טוויטר, צילום מסך
רדאד/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully